کد خبر 102025
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
نرخ بلیت نجف بعد از اربعین کاهش می‌یابد

پرشین خودرو: اسعدی‌سامانی گفت: به دلیل کاهش تقاضا قیمت بلیت پرواز تهران – نجف بعد از اربعین ارزان می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، مقصود اسعدی‌سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی  با بیان اینکه بلیت پروازهای خارجی آزاد شده است، اظهار کرد: شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی باید نرخ‌های خود را بر اساس قیمت تمام شده و همچنین مرقون به صرفه بودن تعیین کنند.

وی تصریح کرد: طبق توافقی که با شرکت‌های هواپیمایی داشته‌ایم نرخ بلیت‌ پروازهای داخلی باید در ماه‌های آینده همانند نرخ شهریور ماه تعیین شود و شرکت‌ها حق افزایش قیمت بلیت را ندارند.


سامانی افزود: بانک مرکزی نرخ نیما را برای آژانس‌های مسافرتی تعیین کرده و شرکت‌ها باید متناسب با آن نرخ‌ها را تعیین کنند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره قیمت بلیت هواپیما در ایام اربعین گفت: به‌دلیل حذف واسطه و سوداگران، شرکت‌های هواپیمایی موظفند از دوم تا دوازدهم آبان ماه طبق سقف قیمتی که اعلام شده بلیت نجف و کربلا را بفروشند.

 

بلیت هواپیما


وی اظهار کرد: قیمت بلیت تهران – نجف دو میلیون و دویست هزار تومان و قیمت بلیت نجف – مشهد دو میلیون و هشتصد هزار تومان تعیین شده است و شرکت‌های هواپیمایی حق ندارند بیش از این نرخ تعیین شده بلیت را به فروش برسانند.

سامانی اذعان کرد: ممکن است بعد از اتمام اربعین قیمت بلیت نجف و بغداد به دلیل کاهش تقاضا روند نزولی داشته باشد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به اینکه شرکت‌های هواپیمایی بر اساس عرضه و تقاضا نرخ‌های خود را به ویژه در پروازهای خارجی تعیین می‌کنند، گفت: در پروازهای داخلی هنوز شرکت‌ها برای گرفتن ارز نیما با مشکل مواجه هستند.

وی تأکید کرد: خوشبختانه در بسیاری از پروازهای داخلی قیمت‌ها تعدیل شده است که امیدواریم بانک مرکزی برای پرداخت ارز نیما همکاری لازم را انجام دهد.

کد خبر 102025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha