کد خبر 102094
۳۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
خواب راحت با هوشمندترین بالش جهان

پرشین خودرو: یک شرکت انگلیسی، بالش هوشمندی ابداع کرده است که می‌تواند کیفیت خواب را افزایش دهد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، ما حدود یک سوم زندگی خود را در خواب سپری می‌کنیم؛ در نتجیه کیفیت خواب، اثر مستقیمی بر احساس و عملکردمان در طول روز دارد.

شرکت انگلیسی "رم- فیت"(REM-Fit)، بالش جدیدی ارائه داده است که می‌تواند به خواب راحت‌تر کمک کند. این بالش هوشمند موسوم به "زیک" (ZEEQ)، ویژگی‌های خاصی از جمله ردیابی خواب، هشدار در مورد خر و پف کردن و به جریان انداختن شنوایی دارد که می‌توانند کیفیت خواب کاربر را افزایش دهند.

به عقیده داوطلبانی که این بالش را امتحان کرده‌اند، "زیک" هوشمندترین بالش جهان است.

 

بالشت

 


ظاهر بیرونی "زیک"، به بالش های معمولی شباهت دارد اما با یک کنترل از راه دور قابل تنظیم است. این بالش هوشمند به خاطر در بر داشتن اجزای الکتریکی، سنگین‌تر از بالش‌های قدیمی است و حدود هفت پوند وزن دارد.

لایه خارجی زیک، از فوم تکه‌تکه ساخته شده و به همین دلیل، کمی ناهموار است اما با وجود این، "زیک" یک بالش راحت است و کاربران، اجزای الکتریکی آن را زیر سر خود احساس نمی‌کنند.

ارتفاع و ضخامت زیک، به راحتی قابل تغییر دادن است. شرکت سازنده، یک کیسه فوم اضافه به همراه زیک برای کاربران ارسال می‌کند تا به راحتی ضخامت آن را تنظیم کنند.

همچنین زیک، قابلیت اتصال با بلوتوث را دارد. برای این کار، کافیست کاربران، اپلیکیشنی به نام زیک را دانلود کنند که به راحتی روی سیستم‌های اندروید و iOS قابل نصب است. پس از ورود به اپلیکیشن، اتصال بالش با تلفن همراه، به راحتی برقرار خواهد شد.
 

کد خبر 102094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha