خودروهایی که تا 2020 وارد بازار می شود را بشناسید + تصاویر

پرشین خودرو: در این گزارش به تعدادی از خودروهایی که به احتمال زیاد تا سال 2020 وارد بازار می شود، اشاره شده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در این مطلب به معرفی 5 خودرو و بررسی احتمال عرضه آن ها در سال ۲۰۲۰ خواهیم پرداخت.
صنعت خودرو به سرعت در حال توسعه است و مدل‌های جدید هر ساله عرضه می‌شوند. اگر شما می‌خواهید بدانید در آینده چه خودرویی وارد بازار می‌شود، ماشین های 2020 را بررسی کنید. مطمئنا در آینده خودروهای الکتریکی بیشتری تولید خواهند شد و همچنین بعضی از خودروهای امروزی پس از طراحی دوباره، وارد بازار می‌شوند. اما خودروهایی هم هستند که در هنگام عرضه در بازار کاملا جدید خواهند بود.

ما سعی کرده‌ایم 5  خودرویی که ممکن است تا سال 2020 وارد بازار شوند پیش‌بینی کنیم:

1. 2020 ALFA ROMEO GTV

 

خودرو

 

طرحی برای یکی از بزرگترین نام های این صنعت، Alfa Romeo است. این شرکت قول داده بود چند مدل جدید در چند سال آینده از جمله SUV ها و اتومبیل های ورزشی ارائه دهد. اخیرا ما شاهد Stelvio SUV و قبل از آن Giulia sedan بودیم، اما Alfa Romeo GTV 2020 در سال 2020 رونمایی خواهد شد. گمان می‌رود که این کوپه براساس پلت فرم Giulia خواهد بود.هنوز یک تاریخ رسمی برای رونمایی وجود ندارد.

2. 2020 BMW I4

 

خودرو


BMW I4 قصد دارد قدم بعدی در تکامل این برند آلمانی باشد؛ زیرا این مدل یک خودروی کاملا برقی است. با توجه به گزارش‌ها و آنچه که تاکنون دیده‌ایم، ظاهری مشابه با کانسپت Vision Dynamics خواهد داشت. جزئیاتی در مورد قدرت این خودرو وجود ندارد، اما ما در این بخش انتظار زیادی داریم چون BMW نامی است که با سرعت بالا عجین شده است. تاریخ انتشار آن تا قبل از پایان سال آینده یا اوایل 2020 است.

3. 2020 APPLE IMAYBE

 

خودرو


مدت زمان زیادی نیست که ما می‌شنیدیم اپل در حال کار روی خودرو بدون راننده خود به نام تایتان است. در حالی که این پروژه لغو شده است، شرکت اپل آن را رها نکرده و تحت نام Apple iMaybe به ساختش ادامه داده است. حدود دو سال پیش، آنها اعلام کردند که این خودرو در سال 2020 عرضه می‌شود اما بعد از آن جزئیات زیادی به دست نیامده است.

4. 2020 AUDI SPORT EV

 

خودرو

 

اگر فکر می کنید وسایل نقلیه الکتریکی تنها برای صرفه جویی در محیط زیست ما ساخته شده اند و باید تا حد امکان کارآمد باشند، باید نگاهی به 2020 EV بیاندازید. شرکت خودروسازی دیگری که می‌خواهد با ارائه یک خودرو اسپورت به این گروه بپیوندد، آئودی آلمان است. یک علامت تجاری با نام تجاری ویژه آئودی اسپرت اعلام کرده است که تا سال 2020 این خودرو را به نام EV عرضه خواهد کرد.

5. 2020 BMW M3

 

خودرو

 

چند ماه پیش، در دسامبر ، BMW اعلام کرد که طرح هایی در سال 2020 به بازار عرضه خواهد کرد. در حالی که به نظر می رسد تعداد زیادی از این وسایل نقلیه مدل‌های دوباره طراحی شده سری M هستند. شخصیت اصلی این داستان M3 است و نسخه 2020 باید در نمایشگاه فرانکفورت معرفی شود که در بهار سال آینده برگزار خواهد شد. گفتگوهای زیادی در مورد M4 وجود دارد و ما انتظار داریم تعداد کمی از این ماشین ها را در یک زمان مشابه معرفی کنیم.

کد خبر 102126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha