خط تولید بایتون الکتریکی تا سال 2020 راه اندازی می شود

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی بایتون با سرمایه گذاری هنگفت، به طور جدی قصد ورود به بازارهای جهانی و عرضه محصولات خود را دارد.

به گزارش پرشین خودرو، دی ماه سال گذشته شرکت خودروسازی بایتون، از یک خودروی شاسی بلند مفهومی با تکنولوژی‌های خودمختار، اتاق لوکس مانند و همچنین دوربین‌های تشخیص چهره در جدیدترین دوره از نمایشگاه اتومبیل CES لاس وگاس رونمایی کرد و همان زمان پیش بینی شد که نسخه نهایی آن تا پایان سال 2019 میلادی راه اندازی شده و سپس در سال 2020 میلادی پای آن به بازارهای آمریکا و اروپا باز خواهد شد. اما حالا این خودروساز چینی تاکید کرده است که تا سال 2020 میلادی خودروهای آن راه اندازی شده و از سال 2021 میلادی وارد بازار اروپا خواهد شد. هرچند برنامه تولید و عرضه این خودرو در کشور چین برای سال 2019 الی 2020 میلادی برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل این شرکت خودروسازی اعلام کرد که محصول تمام الکتریکی آنان با قیمت مناسب و مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که اول از همه نیازهای خانواده‌ها را برطرف می‌کند. به عبارت دقیق‌تر، شرکت خودروسازی بایتون برنامه دارد تا محصول کاملا الکتریکی خود را با قیمت پایه حدودا 45 هزار دلاری آماده کرده و به مشتریان تحویل دهد.

 



گفته می شود که شرکت خودروسازی بایتون در حال حاضر یک سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری برای راه اندازی محصولات الکتریکی خود در نظر گرفته است تا بتواند به بازار بزرگ اروپا و همچنین ایالات متحده آمریکا برای عرضه محصولات خود دسترسی داشته باشد.

طبق ادعای منابع خبری، شاسی بلند الکتریکی بایتون که در حال حاضر به عنوان یک طرح کانسپت معرفی شده است، دارای سطح 3 رانندگی خودکار خواهد بود که در شرایطی خاص می‌توان بدون دخالت راننده از آن استفاده کرد، اما لازمه اصلی استفاده از این ویژگی، هوشیاری کامل راننده خواهد بود تا در شرایط لزوم کنترل اتومبیل را برعهده بگیرد که قطعا تا سال 2020 میلادی پیشرفت‌های بیشتری خواهد داشت و شاید به سطح 4 ارتقا پیدا کند.

 



در ادامه گفته می‌شود که خودروی شاسی بلند الکتریکی بایتون در 2 نسخه ارائه خواهد شد، اول از همه با یک بسته باتری‌های 71 کیلووات ساعتی که می‌تواند محدوده حرکت 400 کیلومتری داشته باشد و دوم مجموعه باتری‌های 95 کیلووات ساعت که می‌تواند تا حداکثر 500 کیلومتر محدوده حرکتی داشته باشد. اما هردوی آنان طبق ادعای بایتون، با استفاده از شارژ سریع می‌توانند نزدیک به 80 درصد از ظرفیت خود را تنها در طول 30 دقیقه شارژ کنند.

کد خبر 102204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha