مافیای پشت پرده علت افزایش صدوپنجاه درصدی قیمت خودرو است

پرشین خودرو: یک نماینده مجلس تاکید کرد: من می خواهم که دوستان نشان دهند که صدای مردم و ملت را می شنوند و درد ملت را درک می کنند که پراید ۴۰ میلیون تومانی هیچ محلی از اعراب ندارد ولی بارش بر دوش مردم سنگینی می کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایلنا، بهرام پارسایی در مخالفت با طرح مسکوت ماندن ساماندهی بازار خودرو در صحن علنی مجلس گفت: یکی از دلایلی که صنعت خودروی ما پیشرفت نکرده و رو به پیشرفت نبوده بازار مونتاژ خودرو بوده است.

وی تاکید کرد: با تحریم ها هیچ خودرویی را نمی‌توانیم در داخل کشور تولید کنیم، علتش هم همین حمایت های بی حدی است که در این صنعت انجام شده است. دوستان نگران خروج ارز هستند اما با تدابیری می توانیم آن را حل کنیم. الان قیمت ارز آنقدر بالا رفته که واردات خودرو هم توجیهی ندارد.

 

بازار خودرو

 


این نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: سامان دادن به بازار نابسامان و آشفته خودرو از انتظارات کلی جامعه ماست. در طی یک سال گذشته قیمت خودروهای داخلی بیش از صد و پنجاه درصد افزایش پیدا کرده است و این ربطی به قیمت ارز ندارد بلکه علت آن اشفتگی بازار، فساد، رانت خواری و مافیایی است که پشت پرده وجود دارد و ما هم نمی توانیم توپ را به زمین وزارت صمت و دولت بیاندازیم.

این عضو فراکسیون امید خاطرنشان کرد: ما خودمان باید قانون تصویب و اجرا کنیم. این قانون دارای ۱۰ بند بوده و من می خواهم که دوستان نشان دهند که صدای مردم و ملت را می شنوند و درد ملت را درک می کنند که پراید ۴۰ میلیون تومانی هیچ محلی از اعراب ندارد ولی بارش بر دوش مردم سنگینی می کند.

کد خبر 102267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha