کد خبر 102268
۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
خطر سیلاب در برخی استان‌ها

پرشین خودرو: سازمان هواشناسی اعلام کرده فردا و پس‌فردا بارندگی در برخی مناطق کشور منجر به سیلاب خواهد شد و برخی دیگر از نقاط کشور نیز با پدیده گرد و خاک درگیر خواهند بود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: به سبب رگبارورعدوبرق و وزش باد شدید موقتی احتمال سیلاب ناگهانی در مسیلها و رودخانه ها در مناطق کوهپایه ای برخی از استان ها وجود دارد.

احد وظیفه افزود: فردا این وضعیت را دراستانهای تهران، البرز، مازندران، شمال سمنان، ارتفاعات گلستان، شمال و غرب خراسان رضوی ، خراسان شمالی و ارتفاعات کرمان شاهد خواهیم بود و پس‌فردا سه‌شنبه استانهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی، ارتفاعات کرمان و برخی نقاط استانهای هرمزگان و سیستان و بلوچستان همین وضعیت را خواهد داشت. ازاین رو توصیه می شود از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها در مناطق فوق خودداری شود.


وی ادامه داد: همچنین وزش باد شدید احتمال وقوع گرد و خاک فردا دوشنبه در خوزستان، شمال استان مرکزی، جنوب استانهای البرز، تهران و سمنان، قم و شمال اصفهان پیش بینی می شود.

هوای تهران امروز کمی ابری، بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب ۳۰ و ۱۸ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

کد خبر 102268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha