تغییر کابینه بعد از بازگشت رئیس جمهور

پرشین خودرو: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه 2 تغییر دیگر به غیر از تغییر وزیر صنعت، معدن و تجارت در کابینه ایجاد خواهد شد، گفت: تغییرات کابینه بعد از بازگشت رئیس جمهور از سفر نیویورک اعلام می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، عزیز اکبریان در مورد استعفای محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بحث استعفا نیست، بلکه آقای رئیس جمهور قصد تغییراتی در کابینه را دارد و یکی از این تغییرات هم در وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت می‌گیرد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: بعد از بازگشت رئیس جمهور از سفر نیویورک تغییراتی در کابینه پیش خواهد آمد.

وی با بیان اینکه آقای شریعتمداری تابع دولت است، اظهار داشت: آقای رئیس جمهور به وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده است که در جای دیگری به آقای شریعتمداری مسئولیت خواهد داد.

اکبریان بیان داشت: در حال حاضر کابینه رئیس جمهور دو وزیر ندارد و آقای شریعتمداری هم قرار است در جای دیگری مشغول فعالیت شود و احتمالا دو وزیر دیگر از کابینه هم تغییر خواهند کرد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: پس از بازگشت رئیس جمهور از نیویورک قرار است برخی از وزرای کابینه تغییر کنند و به زودی تغییرات کابینه مشخص می‌شود و فرد دیگری به عنوان وزیر صنعت به مجلس معرفی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که جابه‌جایی وزیر صنعت ابلاغ شده است، گفت: همه چیز که نباید ابلاغ شود، در جمعی با حضور فرماندار و استاندار تصمیماتی اعلام می‌شود و موضوع کناره‌گیری آقای وزیر صنعت هم چون به کمیسیون صنایع و معادن مجلس مربوط می‌شده است، ما را در جریان قرار داده‌اند.

اکبریان در پاسخ به این سوال که موضوع کناره‌گیری شریعتمداری این مسئله را در اذهان عمومی ایجاد می‌کند که برای جلوگیری از استضیاح این اقدام صورت گرفته است، گفت: باید التهابات را کم کرد و افزایش التهاب به نفع کشور و نظام نیست.

وی افزود: به هرحال رئیس جمهور ما را در جریان کناره‌گیری آقای شریعتمداری قرار داده و هفته آینده هم در مورد کابینه تصمیمات جدید اعلام می‌شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی پیش آمده یک نفر و یا یک وزیر مانند وزیر صنعت نباید پاسخگوی وضعیت بازار خودرو باشد یا اینکه وزیر اقتصاد به تنهایی مسئول وضعیت پیش آمده در بازار ارز نیست، بلکه عوامل مختلفی باید پاسخگو باشند و نظام باید یک اندیشه جدید را برای این وضعیت معرفی کند.

 در حالی الیاس حضرتی نماینده مجلس امروز خبر از استعفای وزیر صنعت را داد که استیضاح وزیر صنعت توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شده و قرار بود در نشست هفته جاری مجلس شورای اسلامی مطرح شود.

کد خبر 102272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha