کد خبر 102283
۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
تصاویر متحرک به اینستاگرام هم آمد

پرشین خودرو: اینستاگرام به‌تازگی اعلام کرده است که قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود افزوده تا کاربران بتوانند در قسمت پیام‌های دایرکت برای یکدیگر تصاویر متحرک (GiF) ارسال کنند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند.

به نظر می‌رسد که اینستاگرام هم می‌خواهد با افزودن یک قابلیت جدید نظر خیل عظیمی از کاربران این شبکه اجتماعی را به سمت خود جلب کند. کاربران به‌وسیله این قابلیت جدید، قادر خواهند بود درصورت تمایل برای دوستان اینستاگرامی خود در بخش پیام‌های دایرکت و خصوصی، تصاویر متحرک ( Gif) ارسال کنند چراکه به باور بسیاری از آن‌ها، تصاویر متحرک بسیار بهتر از ایموجی و شکلک‌های ساده‌ای است که توسط کاربران قابل ارسال و استفاده است.

در حال حاضر، تصاویر متحرکی همچون LOL و I love you را می‌توانند برای همدیگر بفرستند و گفته می‌شود تعداد متنوعی از آن‌ها نیز در آینده‌ای نزدیک به پلت‌فرم اینستاگرام اضافه خواهد شد.

کاربران به‌منظور استفاده از این قابلیت جدید، در ابتدا باید جدیدترین نسخه از اپلیکیشن اینستاگرام را از طریق فروشگاه‌های آنلاین گوگل پلی‌استور یا اپل استور دریافت و دانلود کنند و سپس وارد قسمت پیام‌های دایرکت و خصوصی با فرد مورد نظر شوند تا گزینه Gif را در بخش قابل نوشتن مشاهده کنند. با انتخاب این گزینه، آن‌ها قادر خواهند بود کلمه یا عبارت موردنظر را تایپ کرده تا تصویر متحرک (gif) مربوط به آن ظاهر شود. درصورت تمایل، کاربران می‌توانند آن را انتخاب کرده و برای دوستان خود ارسال کنند.

 

اینستاگرام

کد خبر 102283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha