شاسی بلند دی اس 7 کراس بک در نسخه E-Tense  رونمایی شد

پرشین خودرو: به دنبال معرفی نسخه‌های پلاگین هیبریدی محصولات پژو، نسخه پلاگین هیبریدی شاسی بلند دی اس 7 کراس بک نیز با لقب E-Tense رونمایی شد.

به گزارش پرشین خودرو، پس از اعلام شرکت خودروسازی پژو و معرفی محصولات این شرکت با سیستم محرک پلاگین هیبریدی از جمله پژو 3008 و همچنین دو نسخه سدان و استیشن پژو 508، شرکت خودروسازی DS هم با همکاری کمپانی مادر "پژو سیتروئن"، یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی برای شاسی بلند لوکس خود یعنی "دی اس 7 کراس بک" ارائه کرده است و برای شناخت بهتر آن، پسوند E-Tense به انتهای نام آن اضافه کرده است که جزییات بیشتر آن را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

 



با تایید شرکت سازنده، سیستم محرک پلاگین هیبریدی "دی اس 7 کراس بک" متشکل از یک موتور بنزینی توربوشارژر 1.6 لیتری بوده و توسط 2 موتور الکتریکی بسیار خوب حمایت می‌شود که به طور جداگانه، پیشرانه چهار سیلندر بنزینی توربوشارژر می‌تواند خروجی قدرت 197 اسب بخاری در اختیار کاربران خود قرار دهد و موتورهای الکتریکی به صورت یک مجموعه، قادر به تولید نیروی 107 اسب بخاری خواهند بود، این درحالیست که ترکیب نیروی هر دو پیشرانه با در نظر گرفتن اتلاف انرژی، به چیزی حدود 296 اسب بخار برای قدرت و به چیزی حدود 450 نیوتن متر برای گشتاور خواهد رسید.

 



بسته باتری‌های اتومبیل دارای ظرفیت 13.2 کیلووات ساعت است که خودروی شاسی بلند "دی اس 7 کراس بک E-Tense" را قادر به طی کردن مسافت 50 کیلومتر در حالت الکتریکی و با شارژ کامل باتری‌های خود کرده است. علاوه بر این، در حالت تمام الکتریکی می‌توان تا حداکثر سرعت 135 کیلومتر بر ساعت رانندگی کرد. خودروی مذکور با حالت‌های مختلف رانندگی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که به ترتیب شامل "هیبرید"، "اسپرت" و "4WD" می‌شود که حالت اسپرت به صورت پیشفرض متکی بر سیستم محرک الکتریکی خواهد بود.

 



شرکت خودروسازی DS می‌گوید که مجموعه باتری‌های اتومبیل با استفاده از شارژرهای سریع 32 آمپر یا 6.6 کیلووات ساعت، در عرض 2 ساعت به طور کامل شارژ خواهد شد، اما با استفاده از شارژر و برق استاندارد شهری، مدت زمان شارژ باتری‌های اتومبیل به چیزی حدود 8 ساعت خواهد رسید.

کد خبر 102368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha