۹۶ هزار نفر در حوادث تابستان امسال آسیب دیده اند

پرشین خودرو: رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب بیش از ۹۶ هزار نفر در حوادث مختلف تابستان امسال گفت: ۷۲ هزار مسافر در این مدت توسط نیروهای هلال‌احمر امدادرسانی شدند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات، در ارتباط با جزئیات طرح ملی امداد و نجات انجام گرفته در تابستان امسال اظهار داشت: بیش از ۷۲ هزار نفر از ابتدای امسال طی ۱۴ هزار عملیات امدادرسانی شدند و ۴۱ هزار و ۸۷۹ نفر درمان سرپایی و بیش از ۸ هزار و ۳۰۰ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی افزود: مأموریت‌های ترافیکی در این مدت ۴ درصد رشد داشت و بیشترین عملیات انجام گرفته در استان‌های مازندران، اصفهان، آذربایجان غربی و گلستان بود.

 

تصادف

 


رئیس سازمان امداد و نجات ادامه داد: بیشترین عملیات‌های انجام گرفته در کوهستان نیز مربوط به مازندران، تهران، فارس و گلستان بود که بیشترین عملیات‌های کوهستانی در ارتفاعات دربند ـ شمیرانات، دماوند - آمل و عظیمیه - کرج بوده است.

سلیمی خاطرنشان کرد:‌ در تابستان امسال ۶۴۰ سورتی پرواز انجام گرفت و ۸۳ مصدوم حوادث ترافیکی و یا گرفتاران در مناطق صعب‌العبور از طریق پروازهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی گفت: ۴ هزار و ۶۰۶ نیروی عملیاتی در تابستان امسال فعال بوده و به بیش از ۹۶ هزار آسیب‌دیده در حوادث مختلف جاده‌ای،‌کوهستان ساحلی، سیل آبگرفتگی و ترافیک امدادرسانی انجام گرفت.

کد خبر 102394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha