پژو 508 به جمع خودروهای دوست دار محیط زیست پیوست + ویدیو

پرشین خودرو: در هفته های گذشته، شرکت خودروسازی پژو خبر از معرفی خودروهای جدید پلاگین هیبریدی داده بود، تا اینکه بلاخره روز موعود فرا رسید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در هفته های گذشته، شرکت خودروسازی پژو اعلام کرده بود که برخی از محصولات خود را به همراه سیستم محرک هیبریدی و پلاگین هیبریدی معرفی کرده و تا سه ماهه دوم 2019 میلادی راه اندازی و به مشتریان عرضه خواهد شد. حال با فرا رسیدن روز موعود، شرکت خودروسازی پژو دو مدل خودروی پژو 3008 و همچنین پژو 508 را در مدل های سدان و استیشن معرفی کرده است که در این مقاله،مروری کلی بر روی مشخصات پژو 508 خواهیم داشت که مشخصات فنی و سیستم محرک هر دو مدل "سدان" و "استیشن" یکسان خواهد بود.

 




اول از همه در مدل پلاگین هیبریدی که امکان شارژ باتری های اتومبیل از طریق کابل و برق خانگی و ایستگاه های شارژ شهری وجود دارد، یک موتور بنزینی 1.6 لیتری از نوع "PureTech" و همچنین یک موتور الکتریکی پیش بینی شده است که به طور جداگانه، موتور بنزینی اتومبیل می تواند خروجی قدرت 180 اسب بخاری داشته باشد و با اضافه کردن نیروی 80 کیلووات موتورهای الکتریکی، می توان به صورت ترکیبی خروجی قدرت 222 اسب بخاری بدست آورد.

 



هرچند ناگفته نماند که نیروی موتورهای الکتریکی از باتری های 11.8 کیلووات ساعت بدست آمده و با یکبار شارژ کامل آنان می توان تا حداکثر محدوده 40 کیلومتر در حالت الکتریکی رانندگی کرد. در پایان به طور کلی، برای شارژ باتری های اتومبیل نیاز به صرف زمان 7 ساعت با شارژرهای استاندارد خواهید داشت، اما با استفاده از شارژرهای سریع 6.6 کیلووات ساعت/ 32 آمپر، می توانید مجموعه باتری های اتومبیل را در عرض تنها 1 ساعت و 45 دقیقه به طور کامل شارژ کنید.

 



در نسخه هیبریدی، شرکت سازنده مدل های مختلفی آماده عرضه به مشتریان کرده است که در این خصوص می توان به نسخه Allure، نسخه GT و همچنین نسخه GT Line اشاره داشت که تمامی آنان دارای گیربکس 8 سرعته اتوماتیک e-EAT8 مجهز به کلاچ های چند دیسک مرطوب بوده و پیشرانه درون سوز آنان توسط یک موتور الکتریکی 80 کیلووات در محور جلو حمایت می شود.

 



علاوه بر این ها، شرکت خودروسازی پژو یک نسخه Hybrid4 آماده عرضه به مشتریان کرده است که مجهز به یک موتور الکتریکی دیگر 80 کیلووات بوده و باعث می شود تا محصولات پژو تبدیل به گزینه های چهار چرخ محرک برای کاربران خود شوند.


 

کد خبر 102435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha