آماده‌باش مأموران راهور برای دربی 88

پرشین خودرو: جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از آماده‌باش صد درصدی مأموران پلیس راهنمایی و راهنمایی پایتخت از ساعت ۱۱ صبح فردا در معابر منتهی به استادیوم و همچنین ضلع غربی و شرقی استادیوم خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ  در خصوص تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت با توجه به برگزاری بازی فوتبال بین دو تیم استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: مأموران پلیس راهور پایتخت از ساعت ۹ صبح فردا از معابر منتهی به استادیوم مستقر شده و از ساعت ۱۱ صبح با آماده‌باش صد درصد در معابر بزرگراهی و ضلع غربی و شرقی استادیوم استقرار خواهند یافت.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با تأکید بر این مطلب که مأموران این فرماندهی پوشش ترافیکی لازم به معابر منتهی با استادیوم را خواهند داد، به ظرفیت پارکینگ‌ها اشاره و تصریح کرد: با توجه به آنکه ظرفیت پارکینگ‌ها محدود است و زود اشباع می‌شود از فوتبال‌دوستان تقاضا داریم از سیستم حمل و نقل عمومی به خصوص مترو برای تردد به استادیوم آزادی استفاده کنند.

 

آزادی

 

وی گفت: مأموران پلیس از توقف خودروها در رینگ اصلی و ضلع غربی و شرقی استادیوم جلوگیری خواهند کرد و خودروها پارک‌شده را به پارکینگ منتقل خواهند کرد.

این مقام ارشد راهور فاتب اظهار امیدواری کرد که فوتبال‌دوستان با پلیس همکاری کرده و ضمن تردد از طریق مترو از ایجاد بار ترافیک در معابر دیگر جلوگیری کنند.

کد خبر 102466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha