کد خبر 102555
۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
توقف در حاشیه رودخانه‌ها ممنوع

پرشین خودرو: سازمان هواشناسی کشور از بارندگی در نقاط مختلفی از کشور خبر داد و گفت در برخی استان‌ها شامل سیل و آبگرفتگی معابر خواهیم بود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، دیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز پنج شنبه بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه با کاهش محسوس دما در شرق استان اردبیل، گیلان و مازندران پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: فردا  جمعه نیز کاهش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در استانهای گیلان، مازندران و با شدت کمتر در غرب گلستان و ارتفاعات شمالی استان سمنان ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر و شب در پاره‌ای از نقاط شمال غرب کشور ، هرمزگان ، جنوب سیستان و بلوچستان، وشرق فارس افزایش ابر، بارش پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وظیفه هشدار داد: دریای خزر طی امروز و فردا مواج و توفانی خواهد بود و امروز  به سبب تشدید بارش، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی نقاط استان گیلان ،  مازندران ، غرب گلستان  و فردا جمعه برای برخی نقاط گیلان و غرب مازندران پیش بینی شده که سبب آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌ها می‌شود. از این رو توصیه می‌کنیم تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی بعمل آید و همچنین هموطنان عزیز ضمن رعایت نکات ایمنی از توقف درحاشیه رودخانه ها ومسیلها در مناطق یاد شده خودداری کنند. 

هوای تهران امروز صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهر وزش باد پیش‌بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت امروز به ترتیب ۲۹ و ۲۰ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

کد خبر 102555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha