مسافران این هواپیما فیلم های واقعیت مجازی می‌ببینند

پرشین خودرو: مسافران هواپیمایی آلاسکا می توانند با استفاده از هدست های واقعیت مجازی در برخی پروازهای مشخص شده، فیلم های واقعیت مجازی ببینند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از شهر خبر، خطوط هواپیمایی آلاسکا در حال حاضر یک تجربه سرگرمی به پروازهای مسافران درجه یک خود در پروازهای انتخابی ارائه می دهد. این خط هواپیمایی درصدد است تا فیلم های واقعیت مجازی و تجربه تماشای این فیلم ها حین پرواز را به مسافران خود دهد. این بخشی از برنامه آزمایشی است که در آن هدست های واقعیت مجازی سینمایی Skylights Allosky در مسیرهای هوایی سیاتل – بوستون و سن دیه گو – بوستون برای مسافران به کار گرفته می شود تا آنها را سرگرم کند.

هواپیمایی آلاسکا به این نکته اشاره می کند که این اولین هواپیمایی در آمریکای شمالی است که هدست های واقعیت مجازی را به عنوان یک وسیله سرگرمی در حین پرواز آزمایش می کند. مسافران درجه یک این پرواز قادر به تماشای فیلم های 360 درجه و سه بعدی هستند.

با این حال برخی از مردم حین تماشای فیلم های واقعیت مجازی دچار سرگیجه می شوند و این حالت ممکن است حین پرواز نیز بیشتر شود، برای این دسته از افراد نیز امکانی وجود دارد که طی آن بتوانند فیلم ها را به صورت دو بعدی نیز تماشا کنند. در صورتی که مسافران احساس کنند که پخش سه بعدی در دستگاه شان آنها را اذیت می کند می توانند آن را به حالت دو بعدی تغییر دهند.
 

 

پرواز هواپیما

 


مشخصات هدست های پرواز آلاسکا
هدست هایی که در این پرواز وجود دارد، از تراشه کوالکام اسنپدراگون پشتیبانی می کند و رزولوشن کامل Full HD را در معرض دید علاقه مندان می گذارد. فیلم هایی که در این مسیر هوایی برای مسافران درجه یک پخش می شود، از شرکای تجاری این پرواز مانند کمپانی برادران وارنر، شرکت فاکس قرن بیستم و EIM است. همچنین در لیست فیلم ها، نام فیلم هایی چون Ready Player One، سه بیلبورد خارج از ابینگ و میسوری دیده می شود.

همچنین مجموعه ای از فیلم های کوتاه واقعیت مجازی نیز وجود دارد که برای مشاهده در حین پرواز در اختیار مسافران قرار داده می شود. این هدست ها همچنین قادر به پخش محتویاتی است که کاربران قبلا از نتفلیکس و دیگر استریم های پخش فیلم آن را جست و جو کرده اند. با این حال مشخص نیست که آیا مسافران در حین پرواز قادر به دسترسی به اشتراک خود با استفاده از این هدست ها هستند یا تنها می توانند با همان محتوای تعیین شده دسترسی داشته باشند.

کد خبر 102556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha