150 کانتینر لاستیک از گمرک ترخیص می‌شود

پرشین خودرو: مدیر کل گمرک شهید رجایی بندر عباس گفت: تشریفات گمرکی ۱۵۰ کانتینر لاستیک کامیونی و اتوبوسی در حال انجام است و به زودی از گمرک ترخیص می شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، علیرضا دشتانی با بیان اینکه تشریفات گمرکی ۱۵۰ کانتینر لاستیک کامیونی و اتوبوسی در حال انجام است، اظهار داشت: گمرک شهید رجایی بندر عباس برای ترخیص کالاهای اساسی و ضروری به صورت ۲۴ ساعته خدمات ارائه می کند که در شرایط کنونی انجام تشریفات ترخیص انواع لاستیک نیز به صورت ۲۴ ساعته به این خدمات افزوده شده است.

وی افزود : تعداد ۶۰ کانتینر انواع لاستیک خودروهای سنگین با تعرفه ۵ درصدی از گمرک شهید رجایی بندرعباس ترخیص و روز گذشته بارگیری شد و عملیات گمرکی ترخیص ۱۵۰ کانتینر لاستیک خودروهای سبک و سنگین دیگر نیز در حال انجام است و طی امروز و فردا بارگیری می شود.

ناظر گمرکات استان هرمزگان با اشاره به کاهش تعرفه واردات لاستیک خوودروهای سنگین و اتوبوسی از ۲۶ درصد به ۵ درصد از سوی هیات وزیران، اظهار داشت: واردکنندگان لاستیک در حال ترخیص و بارگیری محموله های خود هستند تا در سریع ترین زمان ممکن این کالاها در کشور توزیع شود.

دشتانی ادامه داد: ترخیص نسیه و درصدی از تسهیلات گمرک به واردکنندگان کالاهای اساسی و ضروری و مواد اولیه واحدهای تولیدی است که به فرآیند ترخیص این کالاها تسریع بخشیده است.

مدیرکل گمرک شهید رجایی افزود: همه محموله های لاستیک سبک و سنگین که روز گذشته و امروز ترخیص شدند از ارز دولتی استفاده کرده و مشمول ۵ درصد تعرفه شده اند و به زودی در بازار توزیع خواهند شد.
 

کد خبر 102585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha