نماد پیشرفت سالانه خودروسازان چینی در نمایندگی چری

پرشین خودرو: جدیدترین خودروی چری در ایران که با نام چری آریزو6 شناخته می شود، در برنامه موسوم به کار کلینیک به نمایش در آمد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در روزهای ابتدایی سال جدید بود که خبر های جسته و گریخته و تایید نشده ای از حضور محصول جدید چری در بازار ایران به گوش رسید.

با به هم ریختن وضعیت بازار خودرو، ممنوعیت واردات خودرو و افزایش شدید قیمت خودروها در بازار، حضور این خودرو در هاله ای از ابهام قرار گرفت تا اینکه در روزهای میانی شهریور خبری از آغاز تست های جاده ای خودروی چری آریزو6 در خوزستان منتشر شد.

 



چری آریزو 6 با موتور توربو شارژر که پیش از این بر روی تیگو7 نصب شده بود و با گیربکس نسل جدید 9 سرعته CVT عرضه می شود که طبق تستهای انجام شده می تواند در مدت 9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

چری آریزو6 که در سگمنت سدان قرار دارد در حال حاضر در نقاط مختلف کشور و شرایط متنوع استان ها از نظر آب و هوایی و ارتفاعات مختلف از سطح دریا مشغول از سر گذراندن تست ها و آزمایش های فنی است تا در زمان تولید و عرضه بهترین کارایی با سوخت و آب و هوای ایران را داشته باشد.

 



در شرایط فعلی بازار خودرو و ارز، صحبت از قیمت این سدان لوکس چری امری غیر ممکن خواهد بود اما بر اساس گمانه زنی های حاضران در مراسم، نرخ هایی از 220 تا 300 میلیون تومان شنیده می شد.

فارغ از بحث قیمت این خودرو نکته ای که جلب نظر می کند، پیشرفت سال به سال خودروسازی چری است که هم از نظر طراحی و هم متریال استفاده شده در کابین بسیار مشهود است.

برای عرضه چری آریزو 6 به بازار زمان مشخصی از سوی نمایندگی این شرکت در ایران اعلام نشده است.

 

گزارش تصویری نخستین کار کلینیک (نمایش) خودروی چری آریزو6 را می توانید در بخش آلبوم های تصویری پایگاه خبری پرشین خودرو تماشا کنید.

کد خبر 102588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha