i30 فست بک عضو جدید خانواده N هیوندای

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی هیوندای بعد از انتشار یک پیش نمایش در روزهای گذشته، به وعده خود عمل کرد و جدیدترین عضو خانواده N را برمبنای برند i30 رونمایی کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خودروی جدید معرفی شده از سوی کمپانی خودروسازی هیوندای با نام کامل "هیوندای i30 فست بک N" رونمایی شده است که مشخصات فنی آن مشابه نسخه هاچ بک این برند در خانواده N خواهد بود، یعنی یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر که می‌تواند خروجی قدرت 250 اسب بخاری به صورت استاندارد و همچنین خروجی قدرت 275 اسب بخاری در قالب یک بسته تقویتی سفارشی داشته باشد.

 



علاوه بر قدرت، خروجی گشتاور اتومبیل در حالت استاندارد و همچنین به همراه بسته تقویتی اختیاری، چیزی حدود 353 نیوتن متر خواهد بود. با این حال شرکت خودروسازی هیوندای یک بسته عملکردی تحت عنوان "Overboost" دارد که می‌تواند خروجی گشتاور اتومبیل را به مرز 378 نیوتن متر افزایش دهد که با هدایت این نیرو به سمت چرخ‌های محرک اتومبیل، می‌توان به شتاب صفر تا صد 6.4 ثانیه در مدل استاندارد رسید و همچنین با سفارش بسته تقویتی، می‌توان شتاب صفر تا صد اتومبیل را تا 6.1 ثانیه کاهش داد.

 



گفتنی است که خودروی "هیوندای i30 فست بک N" بر روی فرمان خود مجهز به کلیدهای عملکردی خواهد بود که اتومبیل را در حالت‌های مختلف رانندگی از جمله "اکو"، "نرمال"، "اسپرت"، "N" و حالت "N سفارشی" قرار می‌دهد که با انتخاب حالت "اکو" می‌توانید به مصرف سوخت 7 لیتری به ازای کارکرد 100 کیلومتری برسید، این درحالیست که با سفارش بسته تقویتی پیشرانه، مصرف سوخت اتومبیل برای کارکرد 100 کیلومتر خود به 7.1 لیتر خواهد رسید.

 


 

کد خبر 102589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha