کد خبر 102617
۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
شروع طوفانی معاملات بازار سهام

پرشین خودرو: بازیگران بازار سهام این هفته از معاملات را نیز با صف‌های خرید آغاز کردند شروع طوفانی صف‌های خرید سبب شده شاخص کل بار دیگر کانال شکنی کند و تراز تاریخی ۱۸۵ هزار واحدی را پشت سر بگذارد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا،  بازیگران بازار سهام این هفته از معاملات را نیز با صف‌های خرید آغاز کردند شروع طوفانی صف‌های خرید سبب شده شاخص کل بار دیگر کانال شکنی کند و تراز تاریخی ۱۸۵ هزار واحدی را پشت سر بگذارد.

این هفته نیز با باز شدن معاملات بورس اوراق بهادار تهران شاخص کل با شیب تندی شروع به افزایش کرد و تا لحظه تنظیم این گزارش بیش از ۴۵۰۰ واحد افزایش یافته و به قله تاریخی ۱۸۵ هزار و ۲۲۲ واحدی رسیده است. شاخص کل هم‌وزن نیز با رشد ۶۲۷ واحد رکورد دیگری به ثبت رساند و وارد کانال ۳۲ هزار واحدی شد.

افزایش قیمت سهم‌ها در حالی با شیب تندی رو به افزایش است که شرکت‌های پتروشیمی، پالایشی، معدنی و فولادی در صدر افزایش قیمت‌ها هستند به طوری که از لحاظ اول باز شدن معاملات در بسیاری از نمادها شاهد صف‌های خرید بودیم.

تا این لحظه در گروه فرآورده‌های نفتی تمام نمادها شاهد افزایش قیمت بودند همچنین بیشتر سهم‌ها در گروه فلزات اساسی تا مرز پنج درصد رشد قیمت را تجربه کردند.

ارزش معاملات بورس به رقم ۶۳۸ میلیارد تومان رسیده و حجم معاملات تا این لحظه رقم ۱.۷ میلیارد سهم و اوراق مالی را رد کرده است. از طرفی شاخص کل فرابورس نیز در روندی بی‌سابقه نزدیک به ۷۴ واحد افزایش یافته است و تراز ۲۱۴۴ واحدی را پشت سر گذاشت. حجم معاملات این بازار نیز رقم ۶۸۶ میلیون سهم و اوراق مالی را رد کرد.

کد خبر 102617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha