کد خبر 102743
۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
معاون روحانی از یک نماینده شکایت کرد

پرشین خودرو: سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: معاونت حقوقی رییس جمهوری از یکی از نمایندگان به دلیل اظهارات خلاف واقع در مورد خانواده رییس جمهوری و وزیران شکایتی را به این هیات ارائه داد که در حال بررسی آن هستیم.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: معاونت حقوقی رییس جمهوری از یکی از نمایندگان به دلیل اظهارات خلاف واقع در مورد خانواده رییس جمهوری و وزیران شکایتی را به این هیات ارائه داد که در حال بررسی آن هستیم.

محمد جواد جمالی با تشریح مصوبات اخیر هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس به اظهارات یکی از نمایندگان درمورد خانواده رییس جمهوری و این که وزیران ساعت 9 یا 10 سر کار می روند ، اشاره کرد و اظهارداشت: بدلیل این که خانواده رییس جمهوی شخصیت حقیقی دارند، آنها نیز می توانند جداگانه شکایت کنند.

وی ادامه داد: نماینده مذکور درمورد اظهارات خود درخصوص وزیران به این هیات دعوت و بنا شد مستندات را ارائه کند.
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس یادآور شد: در جلسه قبلی چندین شکایت از نمایندگان مطرح شد که یکی از شکایات مربوط به یک شرکت خودروسازی بود مبنی بر این که مصاحبه یکی از نمایندگان باعث آسیب جدی به این کارخانه شده است.

جمالی تصریح کرد: این هیات در نهایت صحبت های این نماینده را از وظایف نمایندگی تشخیص نداد و آن را به قوه قضاییه ارجاع کرد.

وی ادامه داد: یکی از نمایندگان مطالبی را در جلسه استیضاح علی ربیعی وزیر پیشین تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد، مدارک را کتبا به هیات ارائه و شهودی را به ما معرفی کرد که بنا شد شهود در جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان حضور یابد.

نماینده مردم فسا در مجلس افزود: یکی دیگر از نمایندگان مطالب یکی از جلسات غیر علنی که مربوط به یک ماه پیش بود را افشا کرد که بنا شد به این هیات دعوت شود و در مورد این موضوع توضیحاتی را ارائه کند.

جمالی ادامه داد: حسن کامران نماینده اصفهان نیز دو شکایت در مورد برخی دخل و تصرفات در موادی از بودجه سال 97 را ارائه داده که قرار شد هیات به دو مسوول که مرتبط با این قضیه هستند نامه کتبی زده و نتیجه را به هیات اعلام کند.

وی همچنین گفت: یکی از نمایندگان در یکی از گفت وگوهای تلویزیونی مطالبی را در مورد ورشکسته شدن شرکتی را مطرح کرد که این شرکت شکایت کرد و گفت با این صحبت ضرر و زیان زیادی دیده است نهایتا نماینده با شرکت با توافق رسیده و کمیسیون اعلام کرده که اگر به توافق برسند دیگر شکایت مختومه می شود.

کد خبر 102743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha