نخستین آزرا 2018 در نمایندگی مرکزی کرمان موتور تحویل شد +عکس

پرشین خودرو: پس از ترخیص تعدادی از خودروهای مانده در گمرک و انجام مراحل اداری، کرمان موتور اولین هیوندای آزرا 2018 را به خریداران تحویل داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پس از انتشار تصاویر زیاد از حمل و نقل و پارکینگ هایی که تعداد زیادی آزرای 2018 در آن ها وجود داشت، کرمان موتور برنامه تحویل این خودروها به مشتریان را در دستور کار قرار داده است.

این خودرو ها که برای تحویل و طی کردن مراحل اداری به اداره تحویل کرمان موتور رفته است، پس از توزیع در نمایندگی های مرتبط به دست خریداران این خودروها می رسد.

کرمان‌موتور اسفندماه سال گذشته هیوندای آزرا 2018 را با قیمت قطعی 379میلیون‌ تومان و موعد تحویل خرداد 97 به فروش رساند که با توجه به شرایط پیش‌آمده و عدم ترخیص به‌ موقع خودروها از گمرک، تاخیر چندماهه‌ای در تحویل این خودروها اتفاق افتاد.

 



بر اساس اطلاعات دریافتی از برخی مالکان هیوندای آزرا 2018 شرکت کرمان‌موتور اعلام کرده است هفته آینده طی مراسمی با عنوان «کلیدسپاری» نخستین سری از هیوندای آزرا 2018 به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

نسل ششم هیوندای آزرا با سه نوع پیشرانه مختلف به بازار جهانی، عرضه و شامل موتورهای 3، 3.5 و 2.4‌ لیتری می‌شود.

از آن‌جایی‌که پیش‌ از این منع واردات خودروهای با حجم موتور بالای 2500سی‌سی به کشور وجود داشت، تنها نوع مجهز به پیشرانه چهار سیلندر 2.4‌لیتری قابلیت ورود به بازار کشور را داشت.

این موتور توانایی تولید نیرویی معادل 187 اسب‌بخار، قدرت و حداکثر گشتاور 241 نیوتون‌متر را دارد. نیروی تولیدشده موتور نیز به کمک جعبه‌دنده 6‌سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.
 

کد خبر 102793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha