مهرآباد برای برگزاری مانور کامل طرح اضطراری آمادگی دارد

پرشین خودرو: مدیرکل فرودگاه مهرآباد از برگزاری جلسه آمادگی برای برگزاری مانور طرح اضطراری فرودگاه مهرآباد با حضور معاونان و واحدهای دخیل در برگزاری مانور طرح اضطراری خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از روابطعمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفینیا با تاکید بر انجام به موقع مانور و رعایت استانداردهای بینالمللی در مانور طرح اضطراری فرودگاه مهرآباد گفت: این فرودگاه بزرگ و پرترافیک که در طول عمر خود موارد اضطراری و بحرانی زیادی را تجربه کرده است و در مواقع بحرانی کشور بازویی پر توانی برای ارائه خدمات است باید از آمادگی لازم برای مواجهه با شرایط اضطراری برخوردار باشد.

وی گفت: مانورهای رومیزی و محدود پیشنیاز مانور طرح اضطراری است و هر كدام از این هماهنگیها به نوعی در ایجاد همبستگی و وحدت عمل میان همه نیروهای شركت كننده از فرودگاهی، امدادی و بهداشتی، نجات و آتشنشانی و نظامی در همه سطوح است.

 

فرودگاه مهرآباد

 


صفینیا در مورد برگزاری مانور طرح اضطراری ادامه داد: این مانور طبق سند بینالمللی ۹۱۳۷ ایكائو برای آشنایی و هماهنگی بخشهای درون فرودگاه و همچنین بخشهای مرتبط در بیرون از فرودگاه انجام و در جلسههای هماهنگی آن مانورهای گذشته مرور و ارزیابی میشود و نقاط قوت و ضعف مانور مورد نقد و بررسی كارشناسی قرار میگیرند و برای سه موضوع فرماندهی، ارتباطات و هماهنگی برنامهریزی میشود.

گفتنی است؛ پیش بینی می شود که مانور کامل طرح اضطراری فرودگاه مهرآباد در آبان ۹۷ برگزار شود.

کد خبر 102815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha