تولید محصولات تویوتا در انگلستان متوقف می شود!

پرشین خودرو: در راستای قانون برگزیت، اگر کشور انگلستان به طور کامل از اتحادیه اروپا خارج شود، کمپانی خودروسازی تویوتا دیگر قادر به تولید محصولات خود در انگلستان نخواهد بود.

به گزارش پرشین خودرو، به گفته منابع خبری، شرکت خودروسازی تویوتا در سال گذشته کمتر از 150 هزار خودروی مختلف در کارخانه انگلستان خود تولید کرده است که حدود 90 درصد آن‌ها نه در انگلستان، بلکه در اتحادیه اروپا به فروش رسیده است و این درحالیست که شرکت خودروسازی تویوتا برای بهبود فروش خود در اروپا، قصد دارد نسل جدید تویوتا "آئوریس" را در کارخانه تولیدی "برنستون" راه اندازی کند، اما اگر انگلستان به طور کامل از اتحادیه اروپا خارج شود، به گفته مدیر مسئول شرکت خودروسازی تویوتا در انگلستان، کمپانی خودروسازی تویوتا مجبور به توقف تولید محصولات خود برای ساعت‌ها، روزها، هفته‌ها و یا حتی برای ماه‌ها خواهد شد.

علاوه بر تویوتا، شرکت‌های خودروسازی "بی ام و" و همچنین کمپانی خودروسازی "جگوار لندروور" هم نسبت به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا هشدار داده‌اند و می‌تواند بر روی بازار فروش آنان تاثیر بسیار زیادی داشته باشد، بویژه اینکه بسیاری از شرکت‌های بزرگ حاضر به سرمایه گذاری بیشتر خود در بریتانیا نیستند.

در مرحله اول، بریتانیا قصد دارد ارتباط خود را با اتحادیه اروپا به طور موقت و به مدت 200 روز قطع کند و این برنامه زمانی اجرا خواهد شد که شرکت خودروسازی تویوتا تصمیم به تولید و عرضه نسل جدید تویوتا آئوریس (کرولا) در مدل‌های 2019 دارد. خودرویی که انتظار می‌رود بُعد جدیدی از خودروهای سگمنت C را به مشتریان نشان دهد، اما با خروج جدی بریتانیا از اتحادیه اروپا باید دید که سرنوشت این خودرو در ابتدای کار چگونه خواهد شد.

کد خبر 102857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha