تصویب دو بسته حمایتی ویژه برای سرمایه‌گذاران در بنادر کشور

پرشین خودرو: مدیرکل مناطق ویژه بندری و سرمایه‌گذاری سازمان بنادر و دریانوردی از تصویب دو بسته حمایتی ویژه برای سرمایه‌گذاران در بنادر کشور خبر داد و گفت: این سازمان در بنادر کشور پذیرای سرمایه‌گذاران است و هیچ‌گونه مانعی برای حضور و فعالیت این افراد وجود ندارد.

به گزارش پرشین خودرو،  حسین صادقی‌نژاد مدیرکل مناطق ویژه بندری و سرمایه گذاری سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام این خبر، افزود: دو بسته حمایتی از سرمایه‌گذاران در دو بخش مربوط به پوشش آثار و تبعات سیاست‌های ارزی و تجاری قراردادهای سرمایه‌گذاری و راهبری پایانه‌های بندری از زمان تصویب تا پایان سال جاری و و نیز پوشش آثار و تبعات ناشی از وضع تحریم‌های مجدد توسط آمریکا جهت قراردادهای فعالان اقتصادی در بنادر کشور به ویژه سرمایه‌گذاری و راهبری پایانه‌های بندری از زمان اجرا تا پایان سال ۱۳۹۷ و تمدید آن به تشخیص هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی، تعریف شده که به تصویب هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی رسیده است.

 

بنادر

 


وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به تحریم‌های ظالمانه آمریکا باید بدانیم شرایط اقتصادی مناسب نیست اما با توجه به اینکه سازمان بنادر و دریانوردی از جمله سازمان‌های پیشرو در حوزه جذب سرمایه گذار است تمهیدات مختلفی را در جهت بهبود وضعیت اقتصادی کشور اندیشیده است. بنابراین با توجه به شرایطی که پس از خروج آمریکا از برجام به وجود آمده است، سازمان بنادر و دریانوردی با چشم پوشی از محل درآمدهای خود سعی در جذب و ترغیب سرمایه گذاران دارد و دو بسته حمایتی مذکور به همین جهت مصوب شده‌ است.


به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل مناطق ویژه بندری و سرمایه‌گذاری سازمان بنادر و دریانوردی، تاکید کرد: این سازمان در بنادر کشور پذیرای سرمایه‌گذاران است و هیچ‌گونه مانعی برای حضور و فعالیت این افراد وجود ندارد. این مسئله همواره سرلوحه کار بنادر بوده است و در شرایط فعلی اقتصاد کشور بیش از هر زمان دیگری بر آن تاکید می‌شود.

کد خبر 102888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha