تاثیر کاهش اعتبارات سازمان راهداری بر روند ایمن سازی جاده‌ها

پرشین خودرو: عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: کاهش اعتبارات سازمان راهداری بر روند ایمن سازی و توسعه جاده ها تأثیر مستقیم و قابل توجهی خواهد گذاشت.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از خانه ملت، محمدمهدی افتخاری  از کاهش 40 درصدی بودجه سازمان راهداری به صورت سالانه خبر داد و گفت: کاهش اعتبارات حوزه راهداری تبعات و مشکلات بسیاری را به دنبال دارد، مهم ترین تأثیر این رویکرد، متوقف شدن و روی زمین باقی ماندن پروژه های عمرانی و جاده‌سازی است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به طور حتم کاهش اعتبارات، اثرات چندوجهی دارد، زیرا زمانی که یک پروژه عمرانی متوقف می شود، باید چندین برابر اعتبار در نظر گرفته، برای اتمام و بازسازی آن هزینه شود.

وی گفت: کاهش اعتبارات حوزه راهداری به هیچ وجه به صلاح نیست و مسئولان حوزه راه باید زمانبندی ویژه ای را برای تکمیل و افتتاح پروژه های عمرانی نیمه تمام انجام دهند.

 

جاده ها

 

 

افتخاری با اشاره به نقش برجسته سازمان راهداری در ایمن سازی جاده ها و کاهش تصادفات جاده ای، تصریح کرد: قطعا کاهش اعتبارات این سازمان بر روند ایمن سازی و توسعه جاده ها تأثیر مستقیم و قابل توجهی خواهد گذاشت.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: در شرایط کنونی بسیاری از جاده های کشور درگیر کمبودهای تجهیزاتی هستند، به طوری که برخی از جاده ها از جمله جاده های روستایی فاقد تابلوهای راهنمایی و رانندگی هستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: یکی از اولویت های اصلی این کمیسیون در بودجه 98، قطعا تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و اعتباردهی به سازمان های مربوطه برای توسعه و ایمن سازی جادههای بین شهری خواهد بود.

کد خبر 102901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha