روال مالی شرکت فرودگاه‌ها رضایت بخش است

پرشین خودرو: مشاور وزیر راه و شهرسازی در حاشیه برگزاری مجمع عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد که روال و نظم کاری شرکت در حوزه امور مالی بسیار رضایت بخش و شفاف است.

به گزارش پرشین خودرو  به نقل از روابط عمومی شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، غلامرضا سلامی با بیان این مطلب عنوان كرد: بندهای گزارش حسابرسی شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بسیار مبسوط شده و مورد قبول است. حسابرس ها نیز به خوبی و با شفافیت كار كرده اند و شاهد نظم در تنظیم صورت مالی و نگهداری حساب ها و نیز فعالیت سیستم های كنترل داخلی هستیم.

مشاور وزیر راه و شهرسازی با اذعان بر موفق بودن شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در توسعه فرودگاه ها و بهسازی فضاهای ترمینالی افزود: به عنوان نمونه در سال های اخیر شاهد تحولات خوب در كیفیت خدمت رسانی به مسافران فرودگاه مهرآباد و سایر فرودگاه های كلان شهرها هستیم كه قابل تقدیر است.

 

فرودگاه


سلامی با بیان اینكه توفیق شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در مستندسازی اراضی كار عظیم و قابل تحسینی است، گفت: افزایش راه های هوایی و خرید و نصب تجهیزات ناوبری مورد نیاز فرودگاه ها در فرصت كوتاه برجام از اقدامات بسیار موفق شركت است.

وی همچنین با تاكید بر اینكه هنوز تا نقطه رسیدن فرودگاه های كشور به مراكز اقتصادی و تجاری فاصله داریم، افزود: در بیشتر كشورهای دنیا ترمینال های فرودگاهی علاوه بر جابه جایی مسافر دارای جاذبه گردشگری و مراكزی برای استفاده های رفاهی حداكثری مسافران هستند. البته برای رسیدن فرودگاه های كشور به این قابلیت باید شركت های هواپیمایی پروازهای مناسب را برقرار كنند و تعداد مسافران افزایش یابد.

کد خبر 102939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha