رنو داستر با پیشرانه رنو - مرسدس به بازار می آید

پرشین خودرو: به زودی خودروی کراس اوور داچیا داستر با موتور منحصر به فرد رنو - مرسدس در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شاید از این موضوع اطلاع داشته باشید که شرکت خودروسازی داچیا با حمایت رنو در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان در سال گذشته، نسل جدید کراس اوور پرفروش و ارزان قیمت خود یعنی "داچیا داستر" را معرفی کرد و بروزرسانی‌های بسیار زیاد آن باعث شد تا مشتریان بیشتری به خرید این اتومبیل فکر کنند.

 



حال در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی پاریس 2018، شرکت خودروسازی داچیا اعلام کرده است که به زودی اتومبیل کراس اوور "داچیا داستر" با موتور جدید "رنو – مرسدس بنز" آماده عرضه به مشتریان خواهد شد که جزییات بیشتر آن را در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 



پیشرانه توسعه یافته توسط رنو- مرسدس بنز، دارای حجم 1.3 لیتری بوده و از فیلترهای ذرات بنزین سود می‌برد تا راندمان این پیشرانه به حداکثر برسد. گفتنی است که این پیشرانه با دو خروجی قدرت به مشتریان عرضه خواهد شد که انتخاب اول مشتریان می‌توانند خروجی قدرت 128 اسب بخاری و خروجی گشتاور 240 نیوتن متری داشته باشد، این درحالیست که انتخاب دوم مشتریان دارای قدرت 148 اسب بخاری و گشتاور 250 نیوتن متری خواهد بود.

 



شرکت خودروسازی داچیا اعلام کرده است که نسخه‌های محور جلو محرک داچیا داستر با پیشرانه‌های جدید از هفته‌های آینده به مشتریان عرضه خواهد شد، اما نسخه چهار چرخ محرک اتومبیل از اواسط سال 2019 میلادی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 102966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha