پورشه تصمیم به تولید 911 اسپیدستر دارد!

پرشین خودرو: باتوجه به ادعای منابع خبری، شرکت خودروسازی پورشه تصمیم به تولید اتومبیل بدون سقف خود یعنی 911 اسپیدستر دارد.

به گزارش پرشین خودرو، اگر به خاطر داشته باشید، در سال جاری و به مناسبت سالگرد 70 سالگی شرکت خودروسازی پورشه، این خودروساز آلمانی طرح مفهومی "911 اسپیدستر" را معرفی کرد. حال خبر خوب برای علاقه مندان به محصولات منحصربه فرد پورشه می‌تواند تایید تولید این اتومبیل توسط شرکت خودروسازی پورشه باشد که الهام گرفته از خودروی 911 کروکی بوده و می‌تواند خروجی قدرت بیشتر از 718 Boxster داشته باشد.

 



طبق ادعای منابع خبری، طرح نهایی خودروی مذکور در ماه ژوئن سال آینده میلادی و قبل از اینکه وارد بازارهای جهانی شود، در خانه Zuffenhausen پورشه واقع در شهر اشتوتگارت آلمان به نمایش گذاشته خواهد شد.

 



البته گفتنی است که شرکت خودروسازی پورشه هیچگونه صحبتی در رابطه با مشخصات فنی اتومبیل نکرده است و هنوز این خودرو یک طرح کانسپت به شمار می‌آید.

 



همانطور که گفتیم خروجی قدرت اتومبیل بیشتر از خانواده 718 باکستر و کیمن خواهد بود که می‌تواند یک گزینه جذاب برای مشتریان باشد، هرچند این احتمال وجود دارد که شرکت خودروسازی پورشه به تعداد محدود، از ابتدای سال آینده میلادی شروع به تولید و عرضه این محصول به مشتریان ثروتمند خود کند.

 

کد خبر 103012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha