دولت مشکلات کامیون داران را برطرف کند

پرشین خودرو: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دولت موظف است به مشکلات کامیون‌داران توجه کرده و در جهت حل آنها گام بردارد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس  با اشاره به اعتراضات اخیر کامیون‌داران گفت: مدتی است بسیاری از رانندگان ناوگان نسبت به افزایش قیمت لاستیک، روغن و قطعات یدکی معترضند و اعتصاب کردند و همین موضوع افزایش قیمت برخی اقلام دیگر را در پی داشته است.


وی افزود: دولت موظف است به مشکلات کامیون‌داران توجه کرده و در جهت حل آنها گام بردارد و با قیمت مناسب و منطقی، اقلام مورد نظر آنها را در اختیارشان قرار دهد.

 

کامیون داران

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به پیش فروش‌های اخیر خودرو خاطر نشان کرد: معتقدم اشکالات زیادی در این پیش فروش وجود دارد. به عنوان مثال در این روش، سودجویان می‌توانند با استفاده از شماره ملی دیگران اقدام به خرید خودرو کنند و این اتفاق رانت و فساد در پی دارد و قطعا خودرو به دست مصرف کننده واقعی نخواهد رسید، لذا در این شرایط سازمان تعزیرات باید به مسئله ورود کند و تحقیق و تفحص انجام دهد.

منصوری درمورد اینکه گفته می‌شود قطعه سازان، قطعات مورد نیاز خودروسازان را با ارز ۳۲۰۰ تامین می‌کنند، اما خودروساز با قیمت روز محصولات را عرضه می‌کند گفت: معتقدم افزایش قیمت برخی اقلام، موجب نگرانی خودرو سازان شده و آن را تهدیدی بر درآمد خود تلقی می‌کنند، به همین دلیل قیمت خودرو را افزایش می‌دهند. اما خودروسازان باید متعهد شوند خودرو را با قیمت مناسب به مردم بفروشند.
 

کد خبر 103039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha