مشخصات فنی نسل جدید «ب ام و» سری3 مشخص شد + جزئیات

پرشین خودرو: با شروع به کار نمایشگاه بین المللی پاریس 2018، شرکت خودروسازی ب ام و رسما خودروی نسل جدید سری 3 را معرفی و مشخصات فنی آن را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در روزهای گذشته شاهد لو رفتن و انتشار گالری تصاویر سری 3 نسل جدید در فضای مجازی بودیم که جزییات آن در پرشین خودرو مورد بررسی قرار گرفت، اما بی ام و برگ برنده خود را همچنان در اختیار داشت و آن هم مشخصات فنی نسل جدید ب ام و سری 3 بود که حالا با شروع بکار نمایشگاه بین المللی پاریس 2018، جزییات فنی آن در اختیار کاربران قرار گرفته است. پس در ادامه با پرشین خودرو همراه باشید تا جزییات بیشتر اتومبیل را بررسی کنیم.

 



پیرو صحبت‌های روز گذشته، می‌توان گفت که خودروی نسل جدید ب ام و سری 3 در مدل‌های مختلفی از جمله مدل M Sport Package و همچنین در مدل Sport Line و... ساخته شده و در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که با حفظ اصالت ب ام و، تغییرات نسبتا زیادی بر روی ظاهر اتومبیل اعمال شده است و حالا می‌توانیم شاید یک مجموعه سپر جدید با ورودی‌های بزرگ هوا در اطراف سپر باشیم و کمی بالاتر از آن، چراغ‌های پیشانی جدید با طراحی منحصربه فرد قرار گرفته است که قاب داخلی آن برای جذابیت بیشتر اتومبیل بویژه در مدل‌های اسپرت تاریک طراحی شده است.

 



درست همانند طراحی ظاهر اتومبیل، تغییرات ب ام و در این بخش هم اعمال شده است تا حالا شاهد نصب و بکارگیری یک صفحه نمایش بزرگ 10.25 اینچی لمسی، صفحه کیلومتر کاملا دیجیتال 12.3 اینچی، طراحی جدید و کوچک‌تر خروجی هوا در کنسول مرکزی و همچنین بهبود طراحی دیگر قسمت‌های کابین اتومبیل هستیم که جذابیت این برند را چندین برابر کرده است و می‌توانید جزییات آن را در گالری پرشین خودرو شاهد باشید.

 



در بخش فنی، اول از همه به مدل‌های پایه 320d و همچنین مدل 330i خواهیم رسید که بر روی مدل 320d یک موتور دیزلی چهار سیلندر توربوشارژر با حجم 2 لیتری مورد استفاده قرار گرفته است که خروجی قدرت آن برابر با 190 اسب بخار بوده و می‌تواند خروجی گشتاور 400 نیوتن متری داشته باشد که با هدایت این نیرو به سمت چرخ‌ها، حداقل شتاب صفر تا صد 6.8 ثانیه با جعبه دنده اتوماتیک و شتاب 7.1 ثانیه با جعبه دنده دستی بدست می‌آید. گفتنی است که این مدل دارای قیمت 42 هزار و 250 دلار خواهد بود.

 



درست همانند نسخه دیزلی، بر روی نسخه بنزینی 330i هم موتور 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر مورد استفاده قرار گرفته است، اما با حفظ گشتاور 400 نیوتن متری می‌تواند خروجی قدرت 258 اسب بخاری برای رسیدن به شتاب صفر تا صد 5.8 ثانیه داشته باشد که برای داشتن آن نیاز به پرداخت هزینه 40 هزار و 250 دلار خواهید داشت.

 



به گزارش پرشین خودرو، مدل‌های عملکرد بالای M340i و همچنین M340i xDrive M Performance از بهار سال آینده میلادی راه اندازی خواهد شد که موتور آنان یک گزینه شش سیلندر خطی بوده و می‌تواند خروجی قدرت 382 اسب بخاری به همراه گشتاور 500 نیوتن متری داشته باشد که با هدایت این نیرو به سمت چرخ‌های محرک اتومبیل، می‌توان به حداقل شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت 4.2 ثانیه دست پیدا کرد.

کد خبر 103087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha