تویوتا با نسخه جدید تویوتا RAV4 هیبریدی‌ به دنبال افزایش فروش در اروپا

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی تویوتا با راه اندازی نسخه جدید RAV4 هیبریدی، به دنبال افزایش فروش خود در اروپای غربی به میزان 85 درصد از کل فروش است.

به گزارش پرشین خودرو، در سال 2016 میلادی و پس از تولید مدل‌های هیبریدی تویوتا پریوس، کمری، یاریس و حتی شاسی بلند هایلندر، تویوتا عضو جدیدی را به این خانواده نسبت بزرگ اضافه کرد. شاسی بلند تویوتا RAV4 با ظاهری جدید و صدالبته قلبی جدید، محصولی بود که تویوتا برای ورود به جرگه هیبریدی‌ها و گسترش این خانواده دوست دار محیط زیست برگزید.

 



حال شرکت خودروسازی تویوتا برای گسترش بازار این خودرو و همچنین بهبود شرایط آن در بازار اروپا، نسخه جدید تویوتا راو4 هیبریدی را در نمایشگاه بین المللی پاریس 2018 معرفی کرده است که ویژگی‌های برجسته آن در قسمت جلو می‌تواند چراغ‌های پیشانی مشکی رنگ در مدل‌های ویژه، لوگوی مشکی رنگ تویوتا با نور پس زمینه آبی که نشانگر هیبریدی بودن اتومبیل دارد و همچنین یک مجموعه سپر جدید و جلوپنجره بزرگ مشکی رنگ اشاره داشت که تعادل بسیار خوبی میان چهره اسپرت و خشن با سیستم محرک آرام و دوست دار محیط زیست برقرار کرده است.

 




همانطور که انتظار می‌رفت، نسخه پلاگین هیبریدی تویوتا RAV4 برمبنای نسل جدید توسعه پیدا کرده و از پلتفرم جهانی تویوتا یعنی TNGA سود می‌برد که استحکام بدنه آن حدود 57 درصد نسبت به مدل‌های گذشته افزایش پیدا کرده و همچنین بهبود قابل توجهی در توزیع وزن اتومبیل ایجاد شده که حالا به عدد قابل توجه 51 به 49 برای جلو و عقب رسیده است. علاوه بر این، سیستم تعلیق اتومبیل بروزرسانی شده است تا کیفیت سواری بهتر، سرعت حرکت و همچنین تعادل بهتری هنگام حرکت داشته باشد.



در بخش فنی اتومبیل، شرکت خودروسازی تویوتا از موتور بنزینی 2.5 لیتری چهار سیلندر و همچنین از یک واحد الکتریکی کاملا جدید استفاده کرده است که متشکل از 2 موتور الکتریکی بوده و در قالب نسل چهارم سیستم‌های محرک هیبریدی تویوتا معرفی شده است. گفتنی است که این سیستم محرک هیبریدی می‌تواند به صورت ترکیبی خروجی قدرت 219 اسب بخاری بجای نیروی 194 اسب بخاری در مدل‌های قبلی داشته باشد و زمان شارژ باتری‌های آن بهبود قابل توجهی پیدا کرده است. هرچند مجموعه باتری‌های اتومبیل از نوع "نیکل متال هیدرید" بوده و علاوه بر بازدهی بهتر، می‌تواند وزن کمتر و ابعاد کوچک‌تری برای راندمان بهتر اتومبیل داشته باشد.

کد خبر 103211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha