کد خبر 103222
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۸
با نسخه ویژه مینی کوپرS آشنا شوید

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی مینی امسال در نمایشگاه بین المللی پاریس حضور نداشت، اما در عوض یک نسخه ویژه برای عرضه در بازار انحصاری کشور فرانسه آماده کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، مینی کوپر S GT، یک نسخه ویژه از محصولات مینی خواهد بود که طراحی ظاهری و همچنین نقاشی بدنه آن الگوبرداری شده از خودروی کلاسیک "مینی GT 1275" بوده و به نوعی میراث دار خودروهای اسپرت شرکت خودروسازی مینی به شمار می‌رود که در بین سال‌های 1969 میلادی الی 1980 میلادی ساخته شده است.

حال ویژگی‌های این اتومبیل به نسل جدید آمده و قرار است که به تعداد محدود 150 دستگاه تولید شده و در اختیار مشتریان ویژه مینی در بازار فرانسه قرار گیرد.

 



در زمان معرفی این نسخه ویژه، تنها به تغییرات ظاهری اتومبیل اشاره شده است که می‌توانید جزییات آن را در تصاویر شاهد باشید، بر همین اساس بخش فنی اتومبیل تغییری دریافت نکرده و شرکت خودروسازی مینی از همان موتور 1.5 لیتری سه سیلندر استاندارد استفاده کرده است که مجهز به سیستم تزریق سوخت مستقیم با حداکثر فشار 200 الی 350 بار بوده و تیغه‌های توربوشارژر آن از مواد بسیار مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است تا امکان تولید 160 و 190 نیوتن متر گشتاور را داشته باشد که توسط یک جعبه دنده 7 سرعته یا 8 سرعته اتوماتیک به سمت چرخ‌های محرک اتومبیل ارسال خواهد شد.

 



در پایان شرکت خودروسازی "مینی" اعلام کرده است که مشتریان فرانسوی برای خرید این اتومبیل در کشور خود، نیاز به پرداخت هزینه 35 هزار و 900 یورو خواهد داشت.

 

کد خبر 103222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha