خریداران تعیین کننده قیمت خودرو در بازار شدند! / افت 30 میلیونی قیمت مونتاژی ها در بازار

پرشین خودرو: بازار خودرو در روزهای اخیر سیر نزولی قیمت ها را طی می کند و با وجود نوسانات ارزی، بیشتر افراد در این بازار فروشنده هستند و نگرانی از افت بیش از پیش قیمت ها موجب هجوم فروشندگان به بازار خودرو شده است.

سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو، در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب گفت: کاهش قیمت خودرو همچنان ادامه دارد به طوری تداوم جریان نزولی قیمت ها ، افت 10 تا 30 میلیونی قیمت مونتاژی ها و 10 تا 15 میلیونی داخلی ها را تا این لحظه رقم زده است.

وی تاکید کرد: بسیاری از دارندگان خودرو به دنبال افت نرخ دلار و احتمال ادامه سیر نزولی قیمت دلار در بازار، اقدام به فروش خودرو کردند و همین مساله موجب افت بیشتر قیمت ها در بازار شده است.

وی افزود: با وجود ریزش قیمت ها در بازار، اما همچنان در روند عرضه خودرو توسط شرکتها تغییری حاصل نشده است و صرفا افزایش فروشندگان و نبود تقاضا و التهابات ناشی از افت ارز، بر بازار تاثیر و قیمت ها تاثیر زیادی گذاشته است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو اظهار داشت: در بازار کنونی خودرو قیمت را خریدار تعیین می کند و نه فروشنده.

 



موتمنی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت افت قیمت ها در بازار گفت: بر اساس آخرین آمار سیر نزولی قیمتی در بازار، روز گذشته پراید به زیر 30 میلیون رسید و مدل 131 این خودرو 29 میلیون و 500 شد و مدل 111 آن با کاهش 1 میلیون تومانی به قیمت 34 میلیون تومان رسید.

وی افزود: بر اساس آخرین قیمت در معاملات روز گذشته بازار خرید و فروش سمندال‌ایکس با کاهش 4 میلیون و 500 هزار تومانی به 48 میلیون و 500 هزار تومان، پژو405 GLX با کاهش 3 میلیون تومانی با قیمت 47 میلیون و 500 هزار، پژو206 صندوق‌دار با کاهش یک میلیون تومانی با قیمت 66 میلیون تومان، پژو206 تیپ 5 با کاهش 2 میلیون و 500 هزار تومان با قیمت 64 میلیون تومان رسید و همچنین پژو 2008 با افت 30 میلیونی به 235 میلیون در بازار رسیده است.

کد خبر 103334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خریدار خودروی ارزان شده! ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    0 0
    آخه این همه دروغ برای چی می گین؟ کدام خودرو ارزان شده؟ مثل دلار 7500 تومانی است که وجود خارجی نداره...در رسالت رسانه راست گویی اصله.. پرشین خودرو کمی راست بنویس