کد خبر 103397
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
قطار توریستی عقاب طلایی به ایستگاه مشهد رسید

پرشین خودرو: مدیرکل راه آهن خراسان گفت: ۳۲ گردشگر با قطار توریستی عقاب طلایی صبح امروز وارد ایستگاه راه‌آهن مشهد شدند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایلنا، محمدهادی ضیایی‌مهر گفت: این قطار گردشگری روسی که ۱۵ مهر ماه از مرز ریلی سرخس وارد کشور شده بود، پس از سوار کردن مسافران خود از تهران ساعت شش صبح امروز وارد مشهد شد.

ضیایی‌مهر افزود: این گردشگران بین المللی امروز پس از دیدن حرم مطهر رضوی، مجموعه تاریخی باغ نادری و آرامگاه فردوسی ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه مشهد را ترک کرده و از طریق مسیر طبس به سمت کرمان سفر خود را ادامه می‌دهند.

مدیرکل راه‌آهن خراسان رضوی افزود: قطار گردشگری عقاب طلایی در ادامه سفر خود از ایستگاه‌ها و شهرهای کرمان، راین، یزد،اصفهان،سعادت‌شهر، شیراز، کاشان،قمرود، اراک،شوشتر، گرمسار و پل‌سفید عبور و گردشگران خارجی از اماکن دیدنی آنها دیدن می‌کنند.

 

قطار

 

 

ضیایی‌مهر گفت: این قطار گردشگری بین المللی با ۳۴ خدمه، ۹ واگن روسی و یک واگن خواب ایرانی پس از طی این مسیر و انجام یک تور گردشگری دیگر چهارشنبه دوم آبان ماه از مرز ریلی سرخس از ایران خارج خواهد شد.

پیش از این فروردین ماه امسال دو قطار گردشگری عقاب طلایی وارد ایران شده بودند. سال گذشته نیز ۲۶۱ گردشگر خارجی از قاره‌های آسیا، اروپا و آفریقا با چهار قطار گردشگری بین المللی وارد مشهد شدند و از اماکن تاریخی و گردشگری این شهر و دیگر نقاط کشور دیدن کردند.

کد خبر 103397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha