رانندگان پیشقراولان فرهنگسازی رفتار ترافیکی در شهر هستند

پرشین خودرو: مدیرعامل تاکسیرانی شهر تهران گفت: از رانندگان انتظار است که پیشقراولان فرهنگ‌سازی رفتار ترافیکی در سطح شهر باشند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، علیرضا قنادان در همایش رانندگان قانونمند که صبح امروز با حضور فرمانده انتظامی تهران بزرگ و رییس راهور تهران بزرگ برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: از نعمت بزرگی تحت عنوان نظم و امنیت در کشور برخوردار هستیم که بخش بزرگی از آن مرهون زحمات شبانه‌روزی همین مسئولان است.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهمی که بخشی از نظم و انتظام شهری را می‌توان به آن مرتبط دانست حوزه رانندگی است. متاسفانه در کشور به صورت عینی می‌بینیم و یا بعضا در تصاویر دیده می‌شود که خودمان به عنوان شهروند آنچنان که باید در رعایت این مسائل دقت ویژه‌ای نداریم؛ البته می‌توان برخوردهای متفاوتی با این موضوع داشت. یکی از این برخوردها، برخوردهای محدود کننده و جریمه است که در مورد بعضی حوزه‌ها و رانندگان بایستی به کار گرفت.

 

رانندگان

 

مدیرعامل تاکسیرانی تهران اضافه کرد: تجربه جهانی نشان می‌دهد که بخش بزرگی از نظم ترافیکی به جنبه‌های فرهنگی جامعه باز می‌گردد. البته رفتارهایی چون برخورد و جریمه بایستی وجود داشته باشد، اما بخش بزرگی از آن به فرهنگ است.

قنادان افزود: از رانندگان انتظار است که پیشقراولان رفتار ترافیکی در سطح شهر باشند. از رانندگان تاکسی خواهش دارم پیام‌رسان اهدافی باشند که در این جلسات بابت آن تقدیر می‌شوند و این اهداف را به باقی افراد منتقل کنند زیرا رفتارهای آنها به عنوان تاکسیرانان منظم و قانونمند می‌تواند در اصلاح رفتار مردم موثر باشد.

کد خبر 103405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha