تلاش موفقیت آمیز رنجروور برای آزمایش سخت سیستم رانندگی خودکار + عکس و فیلم

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی رنجروور با استفاده از سیستم‌های رانندگی خودکار بر روی مدل رنجروور اسپرت، توانست یکی از پیچیده‌ترین جاده‌های انگلستان را بدون حادثه طی کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، جاده Coventry Ring Road، بدون شک یکی از پیچیده‌ترین و پرترددترین جاده‌های کشور انگلستان به شمار می‌رود که باتوجه به اتصالات بسیار زیادی که از جاده‌های فرعی به این جاده حلقه‌ای شکل بزرگ می‌شود، سالیانه آمار زیادی از حوادث جاده‌ای را به خود اختصاص داده است. حال کمپانی خودروسازی رنجروور که برای آزمایش محصولات خود و یا تبلیغ آنان همیشه از راه‌های سخت وارد می‌شود، این بار هم برای آزمایش سیستم‌های رانندگی خودکار خود به جاده Coventry Ring Road کشور انگلستان رفته است.

 



بعد از آزمایش‌های بسیار زیاد، شرکت خودروسازی رنجروور به سیستم‌های رانندگی خودکار دست پیدا کرده است و حالا برای آزمایش عملی و همچنین تبلیغ توانایی‌های خود، سیستم‌های مذکور را بر روی یک دستگاه "رنجروور اسپرت" نصب کرده و راهی پیچیده‌ترین جاده انگلستان، یعنی Coventry Ring Road شده است که باتوجه به فیلم منتشر شده از این آزمایش توسط شرکت سازنده، سیستم رانندگی خودکار رنجروور تا سرعت 64 کیلومتر بر ساعت آزمایش شده و بدون دخالت راننده و همچنین بدون وجود کوچک‌ترین مشکل و یا حادثه‌ای، می‌توان موفقیت این آزمایش را تایید کرد.

 



تلاش موفقیت آمیز کمپانی خودروسازی رنجروور در آزمایش سیستم‌های رانندگی خودکار را می‌توانید در فیلم مربوطه شاهد باشید، اما در ادامه بد نیست بدانید که برای نتیجه گرفتن این آزمایش، حدود 20 میلیون پوند سرمایه گذاری شده وهمچنین 3 سال زمان صرف انجام این پروژه شده است.

کد خبر 103457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha