افزایش سرمایه گذاری BMW در همکاری با شرکت برلیانس

پرشین خودرو: گروه خودروسازی BMW اعلام کرده است که برای گسترش فعالیت خود در کشور چین، سرمایه گذاری خود را به مقدار قابل توجهی در همکاری با شرکت خودروساز چینی "برلیانس" افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، طبق ادعای منابع خبری، کمپانی خودروسازی BMW اعلام کرده است که برای گسترش فعالیت خود در بازار چین، تصمیم به افزایش سرمایه گذاری خود با همکاری برلیانس از 50 درصد به 75 درصد را دارد تا کنترل اصلی تولید و ارائه محصولات این خودروساز آلمانی در کشور چین، با نظارت بیشتر "بی ام و" صورت گیرد.

گروه خودروسازی BMW بیشترین سرمایه گذاری خود را با شرکت خودروساز چینی "برلیانس اتوموتیو" تا سال 2020 میلادی حفظ می‌کند و زمانی که قوانین مربوط به مالکیت شرکت‌های خارجی لغو شود، کمپانی خودروسازی BMW می‌تواند قرارداد سرمایه گذاری خود را گسترش دهد که در حال حاضر حدود 22 سال بوده و تا سال 2040 میلادی اعتبار دارد.

 



کارخانه "بی ام و برلیانس اتوموتیو" در شهرهای "Tiexi" و "Dadong" قرار گرفته و در سال 2017 میلادی موفق به تولید 400 هزار وسیله نقلیه مختلف برای عرضه در بازار چین شده است. گفتنی است که در کارخانه Tiexi محصولاتی از جمله "بی ام و سری 1 سدان"، " بی ام و سری 2 اکتیو تورر"، " بی ام و سری 3 سدان" و همچنین خودروی کراس اوور "بی ام و X1" تولید می‌شود. اما کارخانه دیگر بی ام و در شهر Dadong محل تولید محصولاتی همچون "بی ام و سری 5 با فاصله بین دو محور بیشتر (LWB)"، "شاسی بلند بی ام و X3" و همچنین از سال 2020 میلادی، محلی برای تولید شاسی بلند الکتریکی "بی ام و iX3" خواهد بود.

کد خبر 103581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha