ساخت رستوران «بنتلی» در ارتفاع 2 هزار متری از سطح خلیج فارس!

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی بنتلی بر روی بلندترین کوه دبی، یک رستوران شیک و مجلل ساخته است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کمپانی خودروسازی بنتلی به خاطر ماشین‌های لوکس و پرقدرت خود مشهور شده است و با راه اندازی یکی ازسریع‌ترین خودروهای شاسی بلند سوپراسپرت و سوپرلوکس، توانست نام خود را در صنعت خودروسازی بیشتر جا بیاندازد. اما این خودروساز انگلستانی فعالیت خود را تنها در ساخت اتومبیل معطوف نکرده و اخیرا یک رستوران بسیار زیبا در کشور امارات متحده عربی راه اندازی کرده است.

این رستوران به منظور راه اندازی نسخه مخصوص خاورمیانه بنتلی کانتیننتال GT بوده است و بر روی بلندترین کوه منطقه، یعنی "جبل جیس" و در ارتفاع 1934 متری بالاتر از سطح دریای خلیج فارس ساخته شده است. اتاق ناهارخوری این رستوان با چوب و چرم ساخته شده و همچنین یک دید منحصربه فرد به سمت بیابان‌های امارات متحده عربی دارد که مهمان‌ها توانستند غذاهای سنتی بریتانیایی و غذاهای مخصوص خاورمیانه را در این رستوران استفاده کنند.

 



البته این کار بنتلی صرفا یک شوی تبلیغاتی برای نشان دادن توانایی‌های بنتلی در کارهای غیر از خودروسازی باشد، زیرا این رستوران در مدت زمان بسیار اندکی اداره شد و پس از 7 روز به طور کامل بسته شد، مگر مراسم‌های خاصی که شرکت خودروسازی بنتلی مد نظر داشته باشد و مهمانی خود را در این رستوران برگزار کند، اما همین کار بنتلی می‌تواند راه پیشرفت و گرفتن پروژه‌های جدید املاک و مستغلات در شهر دبی را به همراه داشته باشد تا علاوه بر نمایشگاه‌های مختلف اتومبیل، امکان راه اندازی مراکز خرید و همچنین هتل‌های لوکس و مجلل در شهر دبی برای بنتلی وجود داشته باشد.

کد خبر 103637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha