انجام تعهدات عظیم خودرو در قبال مشتریان

پرشین خودرو: در جلسه ای که با پیگیری تیم خبری پرشین خودرو میان مشتریان عظیم خودرو و هیات مدیره این شرکت برگزار شد، مدیران این شرکت پس از شنیدن مشکلات برخی خریداران به مرتفع کردن آن پرداختند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در هفته گذشته بود که پس از شنیدن مشکلاتی که برای تعدادی از مشتریان شرکت عظیم خودرو در پی خرید خودرو از این شرکت پدید آمده بود، تیم خبری پرشین خودرو در جلساتی با این مشتریان، به منعکس کردن این موارد پرداخت.

پس از گفت و گو با مشتریان ناراضی این شرکت و بر اساس وظیفه رسانه ای پای صحبت های مدیران عظیم خودرو که امروز به یک تولیدکننده خودرو تبدیل شده است نیز نشستیم تا با مواردی که این شرایط را به وجود آورده بود، به طور کامل آشنا شویم.

پس از شنیدن سخنان مدیران شرکت عظیم خودرو و با توجه به اعمال تغییرات امیدوار کننده در سطح مدیران رده بالای این شرکت و امکان به وجود آمده در برطرف کردن نقص های بنیادین در سیستم فروش شرکت عظیم خودرو، تصمیم به برگزاری جلسه ای مشترک میان خبرنگاران پرشین خودرو، مالک عظیم خودرو به همراه هیات مدیره و مشتریان ناراضی این شرکت گرفته شد.

در این جلسه که به میزبانی عظیم خودرو در دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد، بیش از 20 نفر از مشتریان عظیم خودرو حضور داشتند که هر کدام از این مشتریان توانستند به صورت مستقیم با مالک عظیم خودرو دیدار داشته باشند و به مطرح کردن مشکلات خود بپردازند.

این جلسه که حدود 5 ساعت به طول انجامید با همکاری طرفین نتایج مثبتی داشت که از آن جمله می توان به اختصاص سود مشارکت 14 تا 27 درصدی به خریداران با توجه به نوع قرارداد خرید خودرو، تغییر خودروی خریداری شده و همچنین تحویل خودرو و ... اشاره کرد.

 

فوتون ساوانا


همچنین در جلسه با مدیران عظیم خودرو یکی از مشتریان این شرکت به دریافت خودروی جایگزین با توجه به مشکلات به وجود آمده در واردات خودرو رضایت داد تا در موقعیتی مناسب موارد مندرج در قرارداد وی لحاظ شود.

خاطرنشان می شود: با توجه به قول مالک و هیات مدیره عظیم خودرو به مجموعه خبری پرشین خودرو، مبنی بر رفع مشکلات احتمالی سایر مشتریان، چنانچه در قرارداد خرید خود با مشکلی مواجه شده اید می توانید با مراجعه به دفتر مرکزی عظیم خودرو در جاده مخصوص تهران-کرج و یا تماس با دفتر سایت پرشین خودرو نسبت به رفع مشکل و چالش پیش آمده کمال همکاری لازم انجام شود.

کد خبر 103684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    1 0
    شما چقدر ساده اید که قبول کردید چقدر بهتون پیشنهاد دادند پول گرفتید که دیگه اخبار منفی عظیم خودرو منتشر نکنید؟ شما هم مثل این آدمها خائنید