تمهیدات مترو و اتوبوسرانی برای تماشاگران فوتبال

پرشین خودرو: شرکت بهره برداری مترو و شرکت واحد اتوبوسرانی خدمات ویژه ای را برای تماشاگران فوتبال ایران و بولیوی فراهم کردند .

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازمهر، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: متروی تهران آماده است تا در روز سه شنبه ۲۴ مهرماه ۹۷، تماشاگران مسابقه فوتبال تیم ملی ایران و تیم ملی بولیوی را برای تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط پنج مترو منتقل و در پایان مسابقه به مبادی اولیه بازگرداند.


محسن محمدیان با بیان این مطلب اظهار کرد: متروی تهران آماده است تا در روز سه شنبه ۲۴ مهرماه ۹۷، تماشاگران مسابقه فوتبال تیم ملی ایران و بولیوی را برای تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط پنج مترو منتقل و در پایان مسابقه به مبادی اولیه بازگرداند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این مسابقه در ساعت ۱۹:۳۰ آغاز می شود، خاطرنشان کرد: سرویس دهی در خط ۵ متروی تهران حومه تا ساعت۲۱:۳۰ است، اما باتوجه به برگزاری مسابقه فوتبال تیم ملی کشور این زمان تا بازگشت کامل تماشاگران افزایش خواهد داشت. همچنین به منظور تسهیل تردد و رفاه حال تماشاگران و مسافران، در صورت ازدحام جمعیت در ایستگاه ورزشگاه آزادی قطار فوق العاده اعزام خواهد شد.

 

فوتبال

 


همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی تهران طبق روال، جهت رفاه حال تماشاگران با اختصاص اتوبوس‌های مورد نیاز، از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، تماشاگران را منتقل می‌کند.

تماشاگران می‌توانند با استفاده از ناوگان خطوط سامانه‌های تندرو مستقر در پایانه آزادی به میادین: انقلاب اسلامی، امام حسین(ع)، تهرانپارس، خراسان، پایانه خاوران، فلکه صادقیه، پونک و دانشگاه علوم تحقیقات و همچنین در ادامه مسیر با بهره‌گیری از ایستگاه متروی میدان آزادی به سایر نقاط سطح شهر، عزیمت کنند.

از آنجا که بهترین اتوبوس‌های موجود برای انتقال تماشاگران در نظر گرفته شده است، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تماشاگران فوتبال درخواست کرده با استفاده بهینه و دقت در نگهداری اتوبوس‌های اعزامی جهت ارائه خدمات بهتر، به این شرکت برای ارایه خدمات بهتر یاری رسانند.

کد خبر 103685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha