توسعه همکاری‌های‌ حمل و نقل ترکیبی با ایتالیا

پرشین خودرو: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و هیات همراه ضمن بازدید از بندر تریسته ایتالیا با مدیران ترمینال کانتینری آن بندر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پرشین خودرو، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با هیات همراه از منطقه آزاد و امکانات بندر تریسته ایتالیا بازدید کردند.

در این بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و مدیر بندر تریسته ایتالیا درباره توسعه همکاری های های حمل و نقل ترکیبی مذاکره کردند.

بندر تریست در نزدیکی منتهی‌الیه باریکه‌ای از خشکی در میان دریای آدریاتیک و مرز ایتالیا با اسلوونی (با فاصله اندکی از شهر در شمال، شرق و جنوب آن) قرار دارد.

نشست مشترک مدیرعامل سازمان بنادر کشورمان با مدیران ترمینال کانتینری ایتالیا

همچنین در این سفر که به همراه اله مراد عفیفی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان انجام شد، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و هیات همراه با مدیران ترمینال کانتینری بندر تریسته ایتالیا که ظرفیت سالیانه این بندر ۱,۳ تی ای یو در سال گذشته بوده است، دیدار کرد.

در این نشست طرفین از ظرفیت و پتانسیل‌های بنادر ایتالیا و بنادر ایران صحبت کردند.

به گزارش سازمان بنادر ودریانوردی، بندر تریست در نزدیکی منتهی‌الیه باریکه‌ای از خشکی در میان دریای آدریاتیک و مرز ایتالیا با اسلوونی (با فاصله اندکی از شهر در شمال، شرق و جنوب آن) قرار دارد.

کد خبر 103690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha