حضور ایران در پنجمین اجلاس سازمان بین المللی دریانوردی در لندن

پرشین خودرو: كارشناس مسئول بخش كنترل و بازرسی كشتی‌ها به عنوان تنها نماینده ایران در پنجمین اجلاس III سازمان بین المللی دریانوردی در لندن شرکت کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از اداره كل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، پنجمین اجلاس كمیته فرعی Implementation of IMO Instruments با حضور موثر کارشناس مسئول كنترل و بازرسی كشتی های این اداره كل بعنوان تنها نماینده ایران، در مقر اصلی سازمان بین المللی دریانوردی در لندن برگزار گردید.

در این اجلاس ضمن حضور فعالانه و سازنده نماینده ایران در كارگروه تخصصی كنترل و بازرسی ایمنی کشتیها، منجر به تحقق نظرات مورد نظر ایران در این زمینه شد.

اجلاس كمیته فرعی Implementation of IMO Instruments كه به اختصار اجلاس III نامیده می‌شود، از ۲ لغایت ۶ مهرماه در مقر اصلی سازمان بین المللی دریانوردی در لندن برگزار و با ۶۸ سند توسط كشورهای مختلف عضو سازمان بین‌المللی دریانوردی در خصوص اجرای موثر و مناسب الزامات این نهاد بین المللی در عرصه ایمنی و حفاظت از محیط زیست دریایی به کار خود پایان داد.

گفتنی است كمیته فرعی III همه ساله در خصوص مسائل مرتبط به نحوه اجرای الزامات كشورهای صاحب بندر، صاحب ساحل و صاحب پرچم و همچنین ممیزی اجباری IMO در مقر اصلی سازمان بین‌المللی دریانوردی برگزار می‌شود.

کد خبر 103691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha