مرحله دوم از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسائط نقلیه سبک اجرا می‌شود

پرشین خودرو: معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اجرای دومین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسائط نقلیه سبک در سراسر کشور گفت: در این طرح ۲۴۶ دستگاه خودرو و ۳۷۵ دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از میزان،  سرهنگ کارآگاه رضا موذن اظهار داشت: دومین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسائط نقلیه سبک به مدت سه روز و به صورت همزمان در سراسر کشور اجرا شد.


وی افزود: افسران پی جوی مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در مدت یاد شده موفق شدند ۲۴۶ دستگاه خودرو و ۳۷۵ دستگاه موتور سیکلت مسروقه را کشف کنند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه در این راستا ۱۶ سارق و مالخر نیز دستگیر شدند، تصریح کرد:کشفیات وسائط نقلیه مسروقه نسبت به عملکرد مشابه اجرا شده در مرحله اول تقریبا ۲.۳ درصد افزایش داشته است.

 

سارقان خودرو

 

این مقام انتطامی بیان کرد: از عمده علل موفقیت اجرای این طرح می‌توان به زمان مناسب اجرا، اهتمام نیرو‌ها و همکاری مناسب رده‌های همکار به ویژه پلیس پیشگیری و راهنمایی و رانندگی اشاره کرد.

سرهنگ موذن به شهروندان توصیه کرد: خودروی خود را به لوازم ایمنی نظیر؛ سوئیچ مخفی، قفل سوئیچی، دزدگیر، قفل پدال و فرمان، محافظ کامپیوتر خودرو و سایر وسایلی که از باز کردن در خودرو و روشن کردن آن توسط سارقان جلوگیری می‌کنند و یا حداقل آن را به تاخیر می‌اندازد، مجهز کنید.

وی گفت: برای توقف‌های طولانی مدت مثل رفتن به مراکز خرید، اماکن تفریحی و زیارتی و ... حتما از پارکینگ‌های عمومی استفاده و در صورت در دسترس نبودن، خودروی خود را در معرض دید گشت‌های پلیس پارک کنید.

کد خبر 103703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha