بدعهدی شرکای خارجی با قوانین بین المللی پیگیری می شود

پرشین خودرو: برخی بدعهدی های شرکای خارجی موجب تاخیر در تحویل خودروهای خاص شده است و این عدم پای بندی شرکای تجاری از طریق قوانین بین المللی پیگیری خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، منصور معظمی رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو)، با اعلام این خبر گفت: امروز صنعت خودرو آماج حملات مختلف و بی رحمانه ای است و در این میان همگان موظف به روشنگری درباره وضع این صنعت هستیم.

وی با اشاره به تردد ۱۹میلیون دستگاه خودرو در کشور و اینکه به طور میانگین به ازای هر خانواده ایرانی یک خودرو وجود دارد، اظهار داشت: مسائل این صنعت بسیار فراتر از حوزه تخصصی صنعت و اقتصاد و دارای آثار عمیق و گسترده اجتماعی است و برهمین اساس در آگاه سازی بیشتر افکار عمومی از ابعاد مختلف این صنعت همه مسئول هستند.


معاون امور صنایع وزارت صنعت:
دولت و مجلس همه جانبه از صنعت خودروسازی حمایت می کند


همچنین، محسن صالحی نیا معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن وتجارت در این نشست گفت: با تمام قدرت در وزارت صنعت، معدن و تجارت و همه ارکان از جمله مجلس شورای اسلامی از صنعت خودرو حمایت می کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد که شرکت های خودروسازی در نیمه دوم سال با توان بیشتر، تولید را افزایش داده و هزینه ها را با تولید بیشتر مدیریت کنند.

کد خبر 103704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha