تعقیب ۱۲ شرکت لیزینگ خودرویی غیر مجاز

پرشین خودرو: رییس پلیس پایتخت: متاسفانه شرکت‌های لیزینگی که تبلیغ هم می‌کنند و ما تبلیغات آن‌ها را در فضاهای شهری می‌بینیم به راحتی اقدام به تبلیغ فعالیت مجرمانه خود می‌کنند که تاکنون ۱۲ شرکت لیزینگی خودرو تحت تعقیب قرار گرفته‌اند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح رعد اظهارکرد: همکاران من بنا به درخواست بانک مرکزی و هماهنگی با دستگاه قضا از چهارشنبه هفته گذشته تا کنون ۸۵ نفر از دلالان و مخلان بازار ارز را که با وقاحت تمام اقدام به قیمت گذاری‌های کاذب و خرید و فروش غیر مجاز ارز کرده بودند دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تمامی این افراد سابقه دار بودند، خاطرنشان کرد: این افراد در طرح‌های قبلی جمع‌آوری دلالان و مخلان بازار ارز نیز دستگیر شده بودند؛ اما متاسفانه آزاد شده و دوباره به این کار روی آورده بودند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به موارد کشف شده از این افراد گفت: ۲۴۰ هزار دلار، ۱۷۵ هزار دینار، ۵۷۷۵ لیر و ۴۵۲۰ یورو به همراه هشت کیلوگرم طلای آب شده از جمله مواردی است که از این افراد کشف و ضبط شد.

رحیمی همچنین با تاکید بر اینکه هر گونه خرید و فروش ارز در خیابان، چهارراه، معبر، میدان و... ممنوع است، ادامه داد: تنها صرافی‌های مجاز و بانک‌ها اجازه خرید و فروش ارز را دارند و با افرادی که اقدام به خرید و فروش غیر مجاز ارز کرده و در این فضا اخلال ایجاد کنند پلیس برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه نظارت پلیس بر بازار طلا و ارز همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: در روزهای آتی نیز نسبت به دستگیری دلالان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی اقدام خواهیم کرد و کسانی که بخواهند با فضاسازی در این فضا سودجویی کنند باید بدانند که پلیس بر آن‌ها نظارت دارد.

 

لیزینگ خودرو

 


تعقیب ۱۲ شرکت لیزینگ خودرویی غیر مجاز

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به فعالیت شرکت‌های غیر مجاز لیزینگ خودرویی هشدار داد و تصریح کرد: متاسفانه شرکت‌های لیزینگی که تبلیغ هم می‌کنند و ما تبلیغات آن‌ها را در فضاهای شهری می‌بینیم به راحتی اقدام به تبلیغ فعالیت مجرمانه خود می‌کنند که تاکنون ۱۲ شرکت لیزینگی خودرو تحت تعقیب قرار گرفته‌اند و مدیران دو شرکت نیز متأسفانه از کشور خارج شده‌اند. بنابراین لازم است که شهروندان حتما هنگام خرید و فروش لیزینگی خودرو با دقت کامل و اطمینان اقدام به خرید کنند.

به گفته سردار رحیمی، پرونده‌های این شرکت‌های لیزینگی در پلیس در دست بررسی است اما دستگاه قضایی به آن‌ها رسیدگی خواهد کرد.

وی درباره اینکه آیا قاچاق سوخت در تهران نیز وجود دارد گفت: در تهران مشکل قاچاق سوخت نداریم.

کد خبر 103713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha