تیر تحریم‌ها اول به صنعت هوانوردی اصابت می‌کند

پرشین خودرو: آخوندی اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه صدها پروژه تصویب شده است اما باید دید این پروژه‌ها در نهایت منجر به رفاه مردم می‌شود یا خیر.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایلنا، عباس آخوندی در مراسم افتتاح 10 پروژه ارتقای خدمات فرودگاهی به ارزش 270 میلیارد تومان در فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه صنعت هوانوردی یکی از سخت‌ترین صنایع شقوق حمل و نقل است گفت:‌ از یک سو صنعت هوانوردی در مقابل فناوری‌های جهانی قرار دارد و باید خود را به روز نگه دارد و از سوی دیگر اولین تیر تحریم‌ها به صنعت هوانوردی اصابت می‌کند بنابراین اداره این صنعت بسیار سخت است.


وی ادامه داد: با توجه به شرایط بسیار سخت صنعت فرودگاهی هم از فعالان بخش خصوصی در این صنعت و هم از بخش دولتی تقدیر می‌کنم که توانستند چرخ صنعت را بچرخانند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه متاسفانه پروژه‌زده هستیم گفت: متاسفانه در هدایت سرمایه‌های پروژه محوری داریم در حالی که باید به کارآمدی‌ها توجه کنیم. اجرای این همه پروژه متفقرقه می‌تواند کارایی داشته باشد؟

 

صنعت هوانوردی

 

آخوندی با اشاره به تعدد پروژه‌های عمرانی در کشور گفت: باید دید این پروژه‌ها باعث افزایش رفاه مردم می‌شود یا خیر.

وی ادامه داد: در برنامه ششم توسعه صدها پروژه تصویب شده است اما باید دید این پروژه‌ها در نهایت منجر به رفاه مردم می‌شود یا خیر.

وی با بیان اینکه معتقدم موضوع مهم نیروی انسانی است و بدون نیروی انسانی نمی‌توان از پروژه‌ها بهره‌مند شد گفت: در بازدیدها دریافتم که در این صنعت از نیروهای داخلی استفاده می‌شود و متخصصان از سراسر کشور در این حوزه فعال هستند و خوشبختانه نیروی انسانی در این صنعت به دلیل آشنایی‌ها با مدیران انتخاب نشده‌اند.

کد خبر 103714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha