۲۷۰۰ میلیارد ریال پروژه زیربنایی و خدماتی در فرودگاه مهرآباد افتتاح شد

پرشین خودرو: تعداد ۱۰ پروژه زیربنایی، استانداردسازی و ارتقای سطح ایمنی و کیفیت خدمات‌رسانی در فرودگاه مهرآباد به ارزش ۲۷۰۰ میلیارد ریال امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس مجلس شورای اسلامی به افتتاح رسید.

به گزارش پرشین خودرو، ۱۰ پروژه زیربنایی، استانداردسازی و ارتقای سطح ایمنی و کیفیت خدمات‌رسانی در فرودگاه مهرآباد با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و رحمت‌اله مه‌ابادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افتتاح شد.

اعتبار پروژه‌های افتتاح شده بالغ بر ۲۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است از جمله پروژه‌های افتتاح شده می‌توان به نوسازی باند بتنی ۲۹ راست پس از ۲ سال و نیم به طول ۴ کیلومتر و ۴۵ متر با رویه بتنی و نوسازی و به روزرسانی سامانه روشنایی باند و چراغ‌های پاپی و چراغ‌های اپروچ اشاره کرد.

 

فرودگاه مهرآباد

 


خرید و نصب و راه‌اندازی ۴ دستگاه موتور ژنراتور با توان هر موتور یک مگاوات برای نیروگاه مرکزی، نوسازی ماشین‌آلات ایمنی و آتش‌نشانی، احداث پورت برق ۱۱ و ۲۹، راه‌اندازی سامانه سلف‌چکینگ در ترمینال‌های ۱ و ۲، ایجاد مسیرهای دسترسی به ترمینال‌های ۶ و ۴ و احداث ۲۷۰۰ متر فضای سبز، افتتاح مرکز تجاری به مساحت ۱۲۸۶ متر مربع در ترمینال ۲ و تجمیع غرف تجاری در کلیه ترمینال‌ها دیگر پروژه‌های افتتاح شده در این بازدید هستند.

گفتنی است رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر راه و شهرسازی صبح امروزبا حضور در مرکز کنترل فضای کشور ضمن بازدید از بخش مانیتورینگ، مرکز کنترل پرواز هسته و اداره کل ارتباطات و ناوبری با کارکنان این مرکز دیدار، از نزدیک در جریان چگونگی هدایت پروازها قرار گرفتند.

کد خبر 103715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha