کد خبر 103727
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
خرید و فروش زباله در حومه تهران

پرشین خورئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه باید جریان انتقال زباله در مسیر قانونی قرار بگیرد، گفت: برخی در حومه تهران به خرید و فروش زباله مشغول هستند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از تسنیم، رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه باید جریان انتقال زباله در مسیر قانونی قرار بگیرد، گفت: برخی در حومه تهران به خرید و فروش زباله مشغول هستند.

افشین حبیب‌زاده در جریان نود و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری اظهار داشت: بر اساس گزارشات دریافتی در برخی از مناطق و حومه شهر تهران برخی افراد مشغول خرید و فروش زباله هستند.

رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران با بیان اینکه اگر مسئله خرید و فروش زباله ادامه یابد در آینده نه چندان دور، حومه تهران به مرکز داد و ستد زباله تبدیل خواهد شد، اظهار کرد: از شهردار تهران می‌خواهم هرچه سریع‌تر این موضوع را مورد رسیدگی قرار دهد تا جریان انتقال زباله در مسیر قانونی خود قرار بگیرد.

وی گفت: البته با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد در برخی از مناطقی که این موضوع گزارش شده بود، اقدامات جدی همچون جمع‌آوری زباله و توقف خودروهای متخلف صورت گرفته است اما در برخی مناطق دیگر این امر ادامه دارد.

کد خبر 103727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha