لایحه ایمنی حمل و نقل دانش آموزان هنوز به شورا ارسال نشده است

پرشین خودرو: رئیس کمیته ایمنی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای سومین بار تسریع در ارسال لایحه ایمنی حمل و نقل دانش آموزان را به شورا تذکر می دهم.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر،  شهربانو امانی در نود و چهارمین جلسه شورا با تبریک روز عصای سفید گفت: اینکه ما به این عزیزان (قاری روشندل قرآن در صحن شورا) روشندل یا معلول می گوییم قراردادی است که خودمان گذاشتیم، در حالی که این عزیزان دارای استعداد های خاصی هستند، ولی چون فکر می کنیم ما کاملیم و می خواهیم اینان را تمیز دهیم به آنها می گوییم معلول و امیدوارم این نگاه تغییر کند.


امانی در ادامه افزود: تذکر من برای چندمین بار مربوط به تأخیر در ارایه لایحه ایمنی حمل و نقل دانش آموزان از سوی معاونت تخصصی مربوطه است.

 

سرویس مدارس

 

وی ادامه داد: همکاران ما در معاونت تخصصی می گفتند همه چیز آماده است و ما گفتیم کُل این موضوعات را جمع بندی کنید و به شورا ارائه نمایید، اما هنوز این امر میسر و محقق نشده است، هر چند بخشی از خواسته های شورا را اجرایی می کنند.

رئیس کمیته ایمنی و حمل و نقل شورا گفت: طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایمنی حمل و نقل دانش آموزان به اتفاق آرای اعضای شورا به تصویب رسیده و طبق بند الف ماده واحده طرح مذکور مقرر گردید شهرداری تهران لایحه و برنامه عملیاتی را با تکیه بر اسناد بالادستی به شورا ارائه نماید. من نیز در در هشتاد و چهارمین و نودو دومین جلسه شورا نسبت به تاخیر در ارائه این لایحه تذکر داده بودم و امروز برای سومین بار این موضوع را متذکر می شوم.

کد خبر 103730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha