کد خبر 103734
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
مناسب سازی ایستگاه های اتوبوس برای معلولان

پرشین خودرو: رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران، از آغاز مناسب سازی ایستگاه‌های اتوبوس برای معلولان خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، مجید فراهانی، در جریان نودو چهارمین جلسه شورا با بیان اینکه بابت پیگیری تذکر هفته پیش در خصوص دسترس پذیر نمودن ایستگاه های اتوبوس و مترو برای معلولان و نابینایان از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تشکر می کنم، افزود: هفته پیش در خصوص ضرورت بازنگری در ایستگاه های اتوبوس و مترو جهت دسترس پذیر نمودن ایستگاه ها تذکری داده بودم که خوشبختانه اتوبوسرانی شروع به بازنگری در خصوص گیت های مسئله دار نموده و تا شب گذشته برخی ایستگاه ها همچون گیت های بی آر تی میدان فردوسی و منتظری اصلاح شده است.



وی در تشریح چگونگی این مناسب سازی گفت: قبلا بین تجهیزات کارت خوان اتوبوس در برخی ایستگاهها فاصله مناسب وجود نداشت که با تاشو کردن چنگکها مشکل عبور و مرور ویلچر معلولان حل شده است.

 

ایستگاه اتوبوس

 


فراهانی همچنین از نصب تابلویی به خط بریل جهت استفاده نابینایان در ایستگاه های اتوبوس خبر داد و اظهار داشت: اینکه با این سرعت و دقت اصلاح هندسی ایستگاه ها آغاز شده است نیز جای تشکر و قدردانی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد در زمان کوتاهی کل اصلاحات لازم به منظور دسترس پذیر نمودن ایستگاه های مترو و اتوبوس و نیز عبور و مرور ایمن در این ایستگاه ها برای معلولان و نابینایان به اتمام برسد.

کد خبر 103734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha