ساخت میز تحریر چوبی با قطعات بدنه پورشه 911

پرشی خودرو: هیجان انگیزتر از صنعت خودروسازی، مواردی خواهد بود که به صنعت خودروسازی ربط داده می‌شود، همچون میز تحریر چوبی که از قطعات بدنه پورشه 911 برای تکمیل آن استفاده شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، این میز توسط 3 GJB 17 طراحی و ساخته شده است، شرکتی فعال در حوزه ساخت و عرضه مبلمان و اقلام تزئینی با استفاده از قطعات اتومبیل که می‌تواند بسیاری از طرفداران صنعت خودروسازی و دنیای هیجان انگیز آن را جذب خود کند و حالا در آخرین پروژه کاری خود به سراغ پورشه 911 و ساخت یک میز تحریر با استفاده از قطعات آن رفته است.

 



این میز به غیر از قسمت‌های فلزی که از بدنه اتومبیل و کاپوت عقب پورشه 911 برداشته شده است، عمدتا از چوب درخت گردو آمریکایی ساخته شده است تا بهترین کیفیت را داشته باشد و در ادامه هنر مهندسان شرکت 3 GJB 17 تکمیل کننده این پروژه منحصربه فرد بوده است. علاوه بر این، شرکت سازنده یک قفل و کلید بر روی این میز تعبیه کرده است تا هرکسی امکان استفاده از این میز زیبا و احتمالا گران قیمت را نداشته باشد.

 



طبق ادعای منابع خبری، از این میز تنها 1 نمونه ساخته خواهد شد و قرار است که در حراجی و توسط شرکت RM ساتبی در مراکز آزمایش پورشه واقع در آتلانتا به فروش برسد. شاید قیمت این میز همانند محصولات پورشه به چند صد هزار دلار و یا حتی به چندین میلیون دلار نرسد، اما کارشناسان شرکت RM ساتبی پیش بینی کرده‌اند که فروش این میز منحصربه فرد در حراجی می‌تواند بین 20 الی 30 هزار دلار قیمت گذاری شود، هزینه‌ای که با آن می‌توان یک اتومبیل واقعی غیر از محصولات پورشه خرید.

 

کد خبر 103750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha